GPV kondigt nieuwe productlijn aan brandweerwagens en reddingsvoertuigen aan

31 Jul, 2007, 16:00 BST Van General Purpose Vehicles, Inc.

NEW HAVEN, Michigan, July 31 /PRNewswire/ --

General Purpose Vehicles, Inc. (GPV), een bedrijf van de CMI-Schneible Group met hoofdkantoor in New Haven, Michigan in de VS, kondigde vandaag de introductie en begin van de commerciële productie aan van een nieuwe serie brandweerwagens en reddingsvoertuigen. De nieuwe producten worden gebouwd met gedeponeerde technologie waaronder de zeer geavanceerde elektronische regelingen, all-wheel-aandrijving, all-wheel-besturing en actieve ophanging voor de regeling van de rijhoogte.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20070524/CLTH020LOGO )

" De voertuigen die deze nieuwe technologie hebben, stellen de eerste gebruikers in staat gebieden te bereiken die eerst ontoegankelijk waren ", aldus William Goetz, voorzitter, president en CEO van de CMI-Schneible Group. " De mogelijkheid om snel ter plaatse te zijn zal leiden tot snellere reacties met verbeterde resultaten in bosbranden, overstromingen, aardbevingen en andere rampen. We zijn vooral blij deze nieuwe productlijn te lanceren en de daaruit volgende nieuwe verkopen te genereren voor onze activiteiten in Michigan, wat banen voor de lokale gemeenschap en de staat oplevert. Ook zijn we zeer verheugd het in Michigan gemaakte product te kunnen exporteren naar klanten in de hele wereld. "

GPV ontwerpt en produceert voertuigen met geavanceerde technologie voor verschillende nationale veiligheidstoepassingen. De klanten van GPV zijn onder andere Homeland Security, politie, brandweer, rampenteam en grenscontrole. De producten worden ook voor verschillende militaire doeleinden wereldwijd ingezet.

De CMI-Schneible Group biedt zeer geavanceerde technologie in machines, onderzoek en ontwikkeling, in het onderhoud van onderdelen, inspecties en tests, biedt diensten op het gebied van warenhuizen en logistiek, programma's voor schoonmaak en onderhoud, maar ook de bouw van apparatuur en automatisering via de CMI-Schneible Company. CMI-Detroit Muscle maakt de prijswinnende op maat gemaakte hogerendementsauto en motoren, een volledige lijn van autoverzorgingsproducten en de laatste merkkleding voor heren, dames en kinderen. CMI-Specialty Systems levert op maat gemaakte chemische oplossingen en verpakkingen aan verschillende sectoren waaronder de autosector, ruimtevaart, formule 1, verfspuitersonderhoud en de voedselsector.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de CMI-Schneible Group, 209 Elm, Holly, MI. in de VS, 48442 (telefoon +1-800-627-6508) of General Purpose Vehicles, Inc. 31291 Comcast Drive, New Haven, MI. in de VS, 48048 (telefoon +1-586-749-0600) of bezoek de website: van CMI-Schneible Group http://www.thecmischneiblegroup.com of van GPV http://www.gpv.com.

Website: http://www.gpv.com

BRON General Purpose Vehicles, Inc.