Graphic Packaging verhoogt prijzen op SUS(R)-karton in Europa

19 Mei, 2010, 18:06 BST Van Graphic Packaging International, Inc.

MARIETTA, Georgia, May 19, 2010 /PRNewswire/ --

Graphic Packaging International, Inc. (GPI), een dochteronderneming van Graphic Packaging Holding Company (NYSE: GPK), heeft onlangs een Europese prijsverhoging aangekondigd op alle soorten ongebleekt sulfaat (SUS(R))-karton die van kracht gaat op verzendingen op of vanaf 31 mei 2010. De prijs van alle GPI SUS(R)-karton zal met 65 pond Sterling per ton verhoogd worden in het VK en met euro 65 per ton in de rest van Europa.

Vooruitblikkende verklaringen

Uitspraken betreffende de plannen van het bedrijf om de prijzen te verhogen die in dit bericht gemeld worden, zijn "vooruitblikkende statements" zoals gedefinieerd in de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Dergelijke uitspraken zijn gebaseerd op informatie die op het moment beschikbaar is en zijn onderhevig aan verschillende risico's en onzekerheden die ervoor kunnen zorgen dat de werkelijke resultaten materieel verschillen van de huidige verwachtingen van het bedrijf. Er kunnen geen garanties geboden worden over dergelijke vooruitblikkende uitspraken, aangezien dergelijke uitspraken alleen gelden op de datum waarop deze gemaakt worden en het bedrijf is niet verplicht om dergelijke uitspraken te updaten. Aanvullende informatie betreffende deze en andere risico's kan gevonden worden in de periodieke opgaven van het bedrijf bij de SEC.

Over Graphic Packaging International, Inc.

Graphic Packaging International, Inc. is een dochteronderneming van Graphic Packaging Holding Company (NYSE: GPK) en is gevestigd in Marietta, Georgia. Het is een leidende provider van kartonnen verpakkingsoplossingen voor een grote variëteit aan producten aan bedrijven die werken met etenswaren-, drankjes en andere consumentenproducten. Het bedrijf is een van de grootste producenten van opvouwbaar karton en heeft een leidende marktpositie op het gebied van gerecycled karton voorzien van een coating en speciale tasverpakkingen. Onder de klanten van het bedrijf vallen een aantal zeer erkende bedrijven in de wereld. Aanvullende informatie over Graphic Packaging, haar zaken en producten is beschikbaar op de website van het bedrijf: http://www.graphicpkg.com.

BRON Graphic Packaging International, Inc.