Groeneveld IT en Cat Logic samen GreenCat

01 Mei, 2007, 15:34 BST Van GreenCat

GORINCHEM, Nederland, May 1 /PRNewswire/ -- Groeneveld IT in Gorinchem en Cat Logic in Rotterdam zijn samengegaan onder de nieuwe naam GreenCat. GreenCat is met ruim 230 medewerkers en zo'n 500 klanten een belangrijke Europese speler op het gebied van de logistieke automatisering.

"We hebben naast onze omvang, ook onze innovatiekracht verdubbeld. De komende jaren gaan we verder investeren in productontwikkeling, in moderne en stabiele technologie die een extreme gebruikersproductiviteit brengt", vertelt Hans Ketterings, CEO GreenCat. "Met een goede geografische dekking zitten we altijd dicht bij onze klanten. Het hoofdkantoor ligt centraal in Gorinchem met vestigingen in Nederland, Frankrijk, België, Engeland, Duitsland en Turkije. Ons ontwikkelcentrum blijft gevestigd in Pune in India. GreenCat kan de complete logistieke keten automatiseren met de nieuwste technologie", aldus Ketterings.

Beelden en het nieuwe logo van GreenCat zijn te verkrijgen via www.groeneveld.nl/press

BRON GreenCat