Harmonie komt niet zomaar uit de lucht vallen - Verjonging is dichterbij dan u denkt

30 Jul, 2008, 20:21 BST Van Wellnesshotel Birkenmoor

SCHEIDEGG, Duitsland, July 30 /PRNewswire/ -- Een stuk traditie onopvallend verscholen tussen het Bodenmeer en de Allgauer Alpen zonder verstoring van uitvoerige reclame. Het landelijke wellnesshotel Birkenmoor is omgeven door 10000 m2 natuurlijke tuinen. Het is misschien minder spectaculair aangekondigd maar in het schijnbaar traditionele gebouw bevindt zich een viersterrenhotel volgens de Duitse standaarden dat een ruime waaier aan opties voor verjonging, wellness en recreatie voorziet. Reizigers met slechte herinneringen aan grote resorts, een onpersoonlijke ontvangst en slordige service in de ooit zo populaire zuidelijke vakantieresorts zullen onmiddellijk aangenaam verrast worden door het landelijke hotel met zijn 28 kamers.

In tegenstelling tot de klassieke clubhotels die de bezoeker de klok rond laten deelnemen aan allerlei activiteiten, is en blijft de bezoeker, die op zoek is naar verjonging, de koning in Birkenmoor. Alles is mogelijk, niets is verplicht. De alsmaar intenser wordende trend toont ook aan dat de Duitse gastronomen snel gereageerd hebben op de nieuwe vereisten. Daar waar een sauna en een zwembad ooit de minimumvereisten waren voor waterruimtes, zijn moderne hotels zoals Birkenmoor in het bezit van een stoombad, een laconicum en een tepidarium (een warme luchtkamer gebaseerd op warmtestraling).

Maar daar blijft het niet bij: dienstenpakketten worden, afhankelijk van de duur van het verblijf, op maat gemaakt, zodat gasten die van ver komen zich niet hoeven bezighouden met de keuze van individuele diensten. Deze pakketten bieden een brede waaier aan combinaties die kunnen bestaan uit Ayurveda, massage, cosmetica en baden. De gast kan vrij kiezen tussen een internationale keuken met lokale producten en een lichte, gezondheidsbewuste wellnesskeuken.

Voor een volledige uitleg klikt u op deze link:

Manuel Schroter (Bedrijfsleider), pr@manuelschroeter.com, telefoon: +49-8381-92000_, fax: +49-8381-920030, Wellnesshotel Birkenmoor, Am Brunnenbuhl 10, D-88175 Scheidegg, info@hotel-birkenmoor.de

BRON Wellnesshotel Birkenmoor