Helemaal hip met het slanke design van de nieuwe Jabra ARROW

13 Okt, 2009, 19:38 BST Van Jabra

KOPENHAGEN, Denemarken, October 13 /PRNewswire/ --

- Ultiem comfort en gemak met automatisch volumeregelaar

Jabra, producent van innovatieve headsetoplossingen, komt vandaag met een nieuwe headset op de markt die stijl combineert met gemak en comfort: de Jabra ARROW. Deze nieuwe headset past het volume automatisch aan en is gemakkelijk op te laden via de bijgeleverde oplader, die tevens als houder dient. De Jabra ARROW garandeert niet alleen dat je elk woord verstaat, maar zorgt er ook voor dat je er geweldig uitziet dankzij het slanke, stijlvolle en iconische ontwerp herkenbaar van de geprezen Jabra JX familie.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20090318/340540-b )

Wanneer je aan het autorijden bent, is het belangrijk om je aandacht op de weg gevestigd te houden. Vaak is het echter zo dat het geluid van een headset net iets te hard of te zacht staat, waardoor je gemakkelijk afgeleid wordt. De automatische volumeregelaar op de Jabra ARROW zorgt ervoor dat dit tot het verleden behoort. De slimme technologie herkent audio die binnenkomt en past het aan voordat het geluid het oor van de gebruiker bereikt. Hierdoor is het volume altijd perfect. Digital Signal Processing (DSP) noise reduction is speciaal geoptimaliseerd voor gebruik in een auto en vervaagd achtergrondgeluiden zodat de gesprekspartners elkaar luid en duidelijk kunnen verstaan.

Voor meer gemak wordt er bij de Jabra ARROW een headset oplader meegeleverd, die tevens als houder dient. Wanneer de Jabra ARROW niet gebruikt wordt, kan deze in de houder worden geplaatst, waarna de headset direct begint met opladen. Het opladen gebeurd draadloos waardoor het uit de knoophalen van draden tot het verleden behoort.

De headset weegt slechts 10 gram en combineert gemak, stijl en comfort zodat er altijd zonder problemen gecommuniceerd kan worden met vrienden, familie en collega's. De elegante rondingen in combinatie met de scherpe hoeken maakt de Jabra ARROW een verfijnde en stijlvolle headset. De keuze uit verschillende oorhaken en Ultimate Comfort Eargel(TM) garanderen comfort en een perfect pasvorm ongeacht de duur van het gesprek.

De Jabra ARROW is dankzij de Bluetooth(R) 2.1 connectiviteit, compatibel met verschillende systemen die Bluetooth 1.1 en hoger ondersteunen.

De belangrijkste specificaties van de Jabra ARROW:

- Bluetooth(R) 2.1, inclusief EDR en eSCO
    - Automatische volumeregelaar
    - Noise reduction via DSP
    - Multiuse - verbindt tot maximaal twee systemen tegelijkertijd
    - Acoustic Shock Protection
    - On/off slider
    - Keuze uit verschillende Ultimate Comfort Eargels en flexibele oorhaken
    - Gesprekstijd: tot maximaal 4,5 uur
    - Standby tijd: tot maximaal 8 dagen
    - Afmetingen: 3.8 x 1.9 x 0.95 cm
    - Gewicht: 9 gram