Het antwoord op de vraag naar K2.net op de Europese markt

13 Maa, 2006, 03:21 GMT Van SourceCode Technology Holdings, Inc.

PARIJS, March 13 /PRNewswire/ --

- SourceCode breidt zijn mondiale aanwezigheid uit naar Frankrijk

SourceCode Technology Holdings, Inc., de maker van K2.net (TM), de toonaangevende business process management (BPM) software voor .NET, kondigt vandaag de opening aan van zijn nieuwe regionale kantoor in Parijs. "Het Europese draagvlak van SourceCode is het afgelopen jaar flink gegroeid. Door de opening van ons kantoor in Parijs bewijzen we onze betrokkenheid met centraal Europa en ons plan om deze sector van onze markt te vergroten," zegt Dennis Parker, senior vice-president verkoop voor SourceCode in Europa, het Midden-Oosten en Afrika.

Het hoofdkantoor van SourceCode staat in Redmond, Washington, VS. Het heeft op het ogenblik regionale kantoren in zeven landen (Verenigde Staten, Canada, Duitsland, Groot-Brittannië, Zuid-Afrika, Singapore en Australië) om de verkoop, een waardevol geheel van partners en actieve afnemers in meer dan veertig landen te ondersteunen. De behoefte aan een Frans kantoor van SourceCode komt voort uit de voortdurende, snelle groei van het aantal klanten dat gebruik maakt van K2.net en door de groei van het team van SourceCode, dat nodig is om aan de groeiende vraag tegemoet te kunnen komen.

"In de afgelopen jaren hebben we een enorme groei gezien van de BPM-markt in de Europese Unie. De grote vraag naar flexibiliteit en optimali-satie van bronnen om de kosten te beperken en tegelijkertijd het service-niveau te verhogen was een van de belangrijkste redenen voor het gebruik van BPM-tools. Dit heeft ertoe geleid dat SourceCode steeds meer wordt gebruikt, omdat het de afnemers aanbiedt te helpen met een snelle hefboomwerking van de bestaande omstandigheden en met het beter automatiseren en beheren van de methodes in kwestie," zegt Parker. "Om ons snel groeiende afnemers- en partnerbestand in Frankrijk beter te kunnen bedienen," voegt hij eraan toe, "hebben we dienovereenkomstig geïnvesteerd in ons nieuwe kantoor in Parijs. Frankrijk is een van de drie cruciale regio's in Europa (samen met Groot-Brittannië en Duitsland) waar een locale aanwezigheid van het grootste belang is voor onze aanhoudende groei. Door de opening van ons nieuwe kantoor in Parijs wordt ons vermogen om aan de groeiende vraag naar K2.net 2003 tegemoet te komen, vergroot."

SourceCode is ook blij Vincent Marlard en Jean-Jacques Kaminski bij het team te kunnen verwelkomen. Zij zullen in het nieuwe kantoor in Parijs gaan werken en verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling en het beheer van de afnemers- en partner-betrekkingen in Frankrijk.

"We zijn erg blij dat Vincent en Jean-Jacques zich bij ons hebben aangesloten om het gebruik van K2.net in Frankrijk vergroten. Zowel Vincent als Jean-Jacques brengt vele jaren ervaring in soortgelijke bedrijfstakken en in BPM mee naar ons bedrijf en daardoor krijgen wij de kans om van K2.net de belangrijkste .NET BPM-oplossing in Frankrijk te maken." aldus Parker.

Over SourceCode

SourceCode Technology Holdings, Inc. ontwikkelt het bekroonde K2.net (TM) 2003 aanbod voor ondernemingsworkflow. Door zijn verzameling snelle oplossingen om de interactie tussen mensen, systemen en processen te optimaliseren is K2.net de marktleider in business process management voor .NET. De afnemer krijgt veel terug voor zijn investeringen in Microsoft door het hefboomeffect van K2.net 2003 en zijn krachtige, bewezen en naadloze integratie in een reeks producten, waaronder Microsoft Office 2003, Microsoft Office InfoPath 2003, SharePoint Portal Server 2003, Microsoft Office Project Server 2003, Microsoft Content Management Server 2002, Live Communications Server 2005, BizTalk Server 2004, Exchange Server 2003 en Visual Studio.net. Samen met zijn mondiale partnernetwerk heeft SourceCode oplossingen ontwikkeld om te methodes die zijn ontworpen om afnemers in staat te stellen de voordelen te vergroten, te helpen beheren en er toezicht op te houden. Ook heeft het oplossingen om de kosten te reduceren, de tevredenheid van de afnemer te vergroten en de flexibili-teit de behouden.

Het hoofdkantoor van SourceCode Technology Holdings, Inc. staat in Redmond, Washington, VS. Het heeft regionale kantoren in de Verenigde Staten, Canada, Groot-Brittannië, Duitsland, Frankrijk, Zuid-Afrika, Australië en Singapore.

VOETNOOT: De producten van SourceCode Technology Holdings, Inc., de componenten van K2.net 2003 en de K2.net 2003 SmartForms besturing zijn gedeponeerde handelsmerken van SourceCode Technology Holdings, Inc. Alle andere bedrijfs- merk- en productnamen zijn het eigendom en/of gedeponeerd handelsmerk van hun respectievelijke bedrijven.

Website: http://www.k2workflow.com

BRON SourceCode Technology Holdings, Inc.