HIRO Media, leider in online videoadvertentietechnologie, voltooit $5M aan fondsenwerving voor uitbreiding in de VS

04 Apr, 2012, 05:22 BST Van Hiro Media Ltd

TEL AVIV, Israël, April 4, 2012 /PRNewswire/ --

HIRO Media, een wereldwijd leider in videoadvertentiemanagement en optimalisatietechnologieën, heeft vandaag bekendgemaakt dat het een fondsenwerving ter waarde van $5 miljoen heeft afgerond.

(Foto: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20120214/511267 )

De investering volgt op een aantal aangekondigde overeenkomsten, waaronder onder andere met Viewster, een pionier in Video on Demand-diensten en operationeel in meer dan 100 landen, het toonaangevende media-agentschap Universal McCann Digital, en YBRANT®, een zeer hoog genoteerde aanbieder van digitale marketingoplossingen.

Ariel Napchi, CEO van HIRO Media, laat weten: "Het is een belangrijk jaar voor HIRO Media geweest, aangezien we 2011 op winstgevende basis hebben afgesloten. Deze groei weerspiegelt het feit dat we in staat zijn om superieure videoadvertentie-oplossingen aan te bieden voor onlinevideo-adverteerders, en het feit dat de sector beseft dat dit een groeiende markt is. Om gebruik te maken van deze snelle groei en onze aanwezigheid in de VS uit te breiden, werd het duidelijk dat we aanvullende investeringen nodig hadden."

De fondsen van HIRO Media zullen worden gebruikt voor de opening van een New York Center of Development and Support (Centrum voor Ontwikkeling en Ondersteuning in New York) om zijn Amerikaanse klanten te bedienen. Bovendien verwelkomde het bedrijf onlangs Jim Mazzarella als hoofd van de buy-side werkzaamheden (de aankoop van activa) binnen zijn Amerikaanse activiteiten.

Ariel vult aan: "We vereisen exceptioneel talent voor het pionierswerk van onze groeiactiviteiten in de VS. Jim was de CIO van de IPG group en voorzitter van de AAAA Tech Committee, en is de beste keuze voor onze aankoopactiviteiten in de V.S. en de uitbreiding van ons klantenbestand."

Jim Mazzarella, de nieuwe directeur Advertentieproducten van HIRO Media, zegt: "Deze investering versterkt de positie van HIRO Media in de wereldwijde onlinevideoadvertentiesector en geeft ons de mogelijkheid om een meer centrale bron te worden in het landschap van aankopen."

OVER HIRO MEDIA

HIRO Media, ontworpen door leiders in de media- en reclamesector, verenigt de kracht van onlinemedia met de kennis van tv-reclame, en creëert daarmee een aanpak die nieuwe mediamogelijkheden en bewezen TV-merkreclamestrategieën combineert. Het platform van HIRO Media biedt een gebundelde oplossing voor alle IP-gebaseerde apparaten. HIRO Media is een particulier bedrijf met kantoren in Tel Aviv, Silicon Valley, New York en de Benelux. Bezoek voor meer informatie: http://www.hiro-media.com

Mediacontact:
Anna Wharton