Homburg Invest komt met verslag financiële resultaten derde kwartaal 2011

22 Nov, 2011, 10:47 GMT Van Homburg Invest Inc.

MONTREAL, November 22, 2011 /PRNewswire/ --

/NIET VOOR DISTRIBUTIE AAN PERSBUREAUS IN DE VERENIGDE STATEN of voor VERSPREIDING IN DE VERENIGDE STATEN/

Homburg Invest Inc. (NYSE Euronext Amsterdam: HII) ("Homburg Invest" of de "Vennootschap") kondigde vandaag zijn financiële resultaten aan voor het derde kwartaal eindigend op 30 september 2011, die werden opgesteld volgens de International Financial Reporting Standards. De financiële resultaten en de bijbehorende documentatie zijn beschikbaar op het System for Electronic Document Analysis and Retrieval (SEDAR), op http://www.sedar.com.

Het Bedrijf blijft onder de bescherming tegen schuldeisers uit hoofde van de bepalingen van de Canadese Companies' Creditors Arrangement Act, terwijl de schorsing van de procedure door het Hof werd verlengd tot 9 december 2011, op welk moment de kwestie zal worden beoordeeld door het Hof.

Over Homburg Invest

Homburg Invest bezit en ontwikkelt een gespreide portefeuille van hoogwaardig commercieel vastgoed waaronder kantoren, winkels, industriële objecten en ontwikkelingsvastgoed in heel Europa en de Verenigde Staten, evenals een belang in CANMARC Real Estate Investment Trust. Het hoofdkantoor van Homburg Invest is gevestigd in Halifax, Nova Scotia.

Voor meer informatie:

Canada                     Nederland