Homburg Invest krijgt een derde verlenging van de CCAA-bescherming

17 Maa, 2012, 12:40 GMT Van Homburg Invest

MONTREAL, March 17, 2012 /PRNewswire/ --

/NIET VOOR VERSPREIDING VIA KABELNETWERKEN IN DE VS OF VOOR DISTRIBUTIE IN DE VERENIGDE STATEN/

Homburg Invest Inc. (NYSE Euronext Amsterdam: HII) ("Homburg Invest" of de "Onderneming") maakt bekend dat het onder de Canadese Companies' Creditors Arrangement Act ("CCAA") een beschikking van het Superior Court heeft gekregen, die de CCAA-bescherming verlengt, welke verleend werd aan Homburg Invest en een aantal van haar dochterbedrijven op 9 september 2011, en verlengd is op 7 oktober 2011 en 8 december 2011. De verlenging is tot 31 mei 2012 van kracht, en op die datum wordt de kwestie opnieuw door het hof beoordeeld.

De beschikking die vandaag werd verkregen zal Homburg Invest extra tijd geven om een herstructureringsplan te ontwikkelen ten behoeve van alle belanghebbenden, waaronder haar crediteuren en obligatiehouders De CCAA-procedure wordt uitgevoerd onder de supervisie van het Superior Court, dat Samson Bélair / Deloitte & Touche Inc. heeft aangesteld als onafhankelijke toezichthouder op de uitvoering (de "Toezichthouder"). De Toezichthouder ziet toe op de zakelijke activiteiten van Homburg Invest, en ondersteunt de Onderneming bij de voorbereiding van haar herstructureringsplan.

Alle verzoekschriften en beschikkingen van het Superior Court alsmede een kopie van de verslagen van de Toezichthouder worden door de Toezichthouder gepubliceerd op zijn website op het volgende adres: http://www.deloitte.com/ca/homburg-invest. Ook de contactgegevens van de Toezichthouder zijn beschikbaar op deze website.

Zoals eerder aangekondigd, heeft Homburg Invest op 12 september een website gelanceerd met aanvullende informatie over de CCAA-procedure. Het adres van de website is: http://www.homburginvestinformation.ca of http://www.homburginvestinformatie.nl. Er is ook een gratis informatielijn, die Nederlandse inwoners kunnen bellen voor extra informatie over de CCAA-procedure. Het gratis nummer voor deze informatielijn is: 0800-023-0323.

Over Homburg Invest

Homburg Invest Inc. bezit en ontwikkelt een gevarieerde portefeuille van hoogwaardig commercieel vastgoed waaronder kantoor, retail, industrieel en ontwikkelingsvastgoed door heel Canada, Europa en de Verenigde Staten.

Media:

Canada