Imago Scientific Instruments neemt Oxford NanoScience Ltd. over

11 Apr, 2006, 23:40 BST Van Imago Scientific Instruments Corporation

MADISON, Wisconsin, April 11 /PRNewswire/ --

Imago Scientific Instruments heeft vandaag aangekondigd dat het bedrijf Oxford NanoScience Ltd., een nanotechnologisch bedrijf (atomaire precisie/atom probe), heeft overgenomen van het Britse bedrijf Polaron plc (LSE: POL).

"We zijn zeer gelukkig met deze overname en de bijdrage ervan aan onze toekomst", aldus Timothy Stultz, president en CEO van Imago. Hij vervolgde: "Door de combinatie van de technologie, producten, intellectuele eigendom en het Atom Probe-team van ONS (Oxford NanoScience) met de activiteiten van Imago, kunnen wij de markt en onze klanten blijven voorzien van de allerbeste en meest volledige Nanolytical(R)-oplossingen."

Info over Imago Imago Scientific Instruments Corporation staat algemeen bekend als het toonaangevende bedrijf ter wereld voor Atom Probe-tomografie (APT) en voor de ontwikkeling van Nanolytical(R)-programma's en -oplossingen voor producenten, ingenieurs en wetenschappers in de nanotechnologische revolutie. Met de technologie en producten van het bedrijf is interferometrie met sub-nanometer van elementen in micro-elektronische toestellen en materialen mogelijk. Imago doet al het mogelijke voor duurzame evolutie van nanotechnologische oplossingen die specifiek zijn gemaakt voor veeleisende metrologie en analyse in de markten van halfgeleiders, gegevensopslag en geavanceerde materialen.

Imago geeft haar klanten over de hele wereld service en support vanuit vestigingen in de Verenigde Staten, Japan, Europa en het Verre Oosten.

Website: http://www.imago.com

BRON Imago Scientific Instruments Corporation