Infor benoemt Jean Philippe Pommel tot vice-directeur Channels & Alliances in de EMEA-landen

14 Mei, 2008, 16:30 BST Van Infor Global Solutions GmbH

ATLANTA, Georgia, May 14 /PRNewswire/ -- Infor maakt vandaag bekend dat Jean Philippe Pommel is benoemd tot vice-directeur Channels and Alliances in de EMEA-landen. In zijn functie als internationale accountmanager was Pommel voorheen verantwoordelijk voor het ontwikkelen van nieuwe activiteiten voor Infor. In zijn nieuwe functie zal Pommel geheel verantwoordelijk zijn voor Infors Channel and Alliances in de EMEA-landen en de aanzienlijke aanwezigheid van Infor in deze regio verder uitbreiden. Hij zal rechtstreeks verslag uitbrengen aan Keith Deane, EMEA-directeur van Infor. Pommel is afgestudeerd ingenieur in computer- en elektronische wetenschappen aan het INSA de Lyon (het Nationaal Instituut voor Toegepaste Wetenschappen van Lyon) in Frankrijk.

Sinds de start van zijn carrière bij Infor in 2004 heeft Pommel binnen het wereldwijde accountingteam veel grote klanten voor Infor in portefeuille gehad. Hij heeft meer dan 25 jaar ervaring opgedaan in de branche bij bedrijven als International Computers Limited en GSI Business Management. Voordat Pommel bij Infor in dienst trad, was hij algemeen directeur voor Frankrijk bij Baan tot de overname door SSA Global. Hiervoor was hij algemeen directeur voor Zuid-Europa bij Frontstep Systems.

"De winst van veel van onze partners is nog steeds aan het groeien en dit draagt bij aan onze omzet in de regio," zegt Pommel. "Dat moeten we gebruiken om onze partnerrelaties binnen de Europese technologische markt uit te breiden en om nieuwe kansen te zoeken via verkoopkanalen."

EMEA-directeur Keith Deane zegt: "We zijn erg blij met Jean Philippe Pommel aan het hoofd van onze handelskanalen in een van onze sterkste markten. Hij heeft met succes zowel directe en indirecte verkoopactiviteiten geleid tijdens zijn carrière. Hij is resultaatgericht en heeft een zakelijke scherpzinnigheid die zeer bruikbaar is voor de afdeling Channels and Alliances van Infor."

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Infor
    Tanja Hossfeld