IntraLinks opent eerste kantoor in Midden-Oosten in Dubai

10 Maa, 2009, 08:00 GMT Van IntraLinks

LONDEN, March 10 /PRNewswire/ --

IntraLinks(R), de toonaangevende leverancier van kritische informatie-uitwisselingoplossingen, heeft een kantoor geopend in Dubai om tegemoet te komen aan de groeiende behoeften van bedrijven overal in het Midden-Oosten. Het eerste kantoor van IntraLinks in de regio, in de 41 verdiepingen hoge Shatha Tower in Dubai Internet City, is een belangrijke aanvulling voor de wereldwijde activiteiten van het bedrijf, in meer dan 20 steden.

"IntraLinks groeit nog steeds en evalueert voortdurend hoe wij bedrijven overal in de wereld van dienst kunnen zijn", zei Andrew Pearson, managing director EMEA van IntraLinks. "Ons uitgebreid dienstenpakket ondersteunt de stijgende activiteit die wij in de regio zien, vooral op de M&A markten. Een recent opinieonderzoek van IntraLinks toont namelijk aan dat 36 procent van de mensen die in Europa in M&A werken, verwachten dat kopers in het Midden-Oosten het meest waarschijnlijk Europese bedrijven zullen kopen.*"

IntraLinks zal de ondersteuning voor zowel Europese als in het Midden-Oosten gevestigde bedrijven ondersteunen via zijn kantoor in Dubai en heeft daarvoor toegewijde medewerkers voor klanten beschikbaar. Daarnaast zal IntraLinks 24/7/365 "live" klantenondersteuning blijven bieden aan alle gebruikers en doet dat in 170 talen, waaronder Arabisch, Koerdisch, Frans en Engels.

IntraLinks Exchanges(TM) zijn al gebruikt door meer dan 750.000 mensen, die in meer dan 90.000 organisaties werken, voor het communiceren van uiterst belangrijke informatie binnen en buiten het bedrijf. Ongeacht of toegang wordt verkregen via mobiele apparatuur of via een desktop computer, de bescherming van IntraLinks wordt ondersteund door tien jaar SAS 70 Type II certificatie en vele controles door klanten. Dat alles geeft de zekerheid van het hoogste niveau van bescherming voor zakelijke informatie die gedeeld wordt met collega's en buitenstaanders overal in de wereld.

Om contact op te nemen met een vertegenwoordiger van het kantoor van IntraLinks in Dubai, kunt u bellen naar +971-(0)4-375-3498 of een e-mail sturen naar emea@intralinks.com. Meer informatie is ook beschikbaar op de website van IntraLinks, hier: http://www.intralinks.com/contactus/locations/.

Over IntraLinks

IntraLinks biedt zakelijke professionals de mogelijkheid om op elk moment, overal vandaan, informatie van kritisch belang uit te wisselen via zijn beveiligde, op het web gebaseerde, oplossingen. Sinds 1997 heeft IntraLinks zakelijke processen versneld, communicatie eenvoudiger en het werken makkelijker gemaakt voor meer dan 750.000 gebruikers in meer dan 90.000 organisaties overal in de wereld. IntraLinks heeft 800 van de Fortune 1000 als klant, waaronder bedrijven zoals AstraZeneca Pharmaceuticals LP, Bank of America, Deutsche Bank en de FDIC. Voor meer informatie kunt u terecht op: www.intralinks.com.

*Data uit de Herfst 2008 Monitor van IntraLinks, waarbij een enquête werd uitgevoerd onder 332 Europese professionals voor fusies en overnames.

BRON IntraLinks