IntraLinks stelt Jeremy Jackson aan als senior vice-president van marketing voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika

26 Feb, 2009, 01:14 GMT Van IntraLinks

LONDEN, February 26 /PRNewswire/ --

IntraLinks(R), de toonaangevende leverancier van oplossingen voor de uitwisseling van cruciale informatie heeft Jeremy Jackson aangesteld als senior vice-president van marketing voor IntraLinks in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA).

Jackson brengt meer dan 20 jaar ervaring in technologiemarketing naar IntraLinks, waar hij zal instaan voor field marketing, marketingcommunicatie, productmarketing en relaties. Vroeger was Jackson verantwoordelijk voor EMEA-marketing bij Informatica, een toonaangevende leverancier van software voor gegevensintegratie, waar hij bijdroeg tot hun aanzienlijke regionale en bedrijfsgroei gedurende de laatste 3 jaar. Jackson bekleedde verschillende leidinggevende functies binnen marketing en algemeen management bij een aantal bedrijven die bedrijfssoftware ontwikkelen zoals Siebel, Informix en Unify.

"Gedurende zijn loopbaan als professional in de technologiemarketing heeft Jeremy steeds weer aangetoond dat zijn pragmatische, resultaatgeoriënteerde aanpak heeft bijgedragen tot het succes van zijn bedrijven en hun klanten," zei Andrew Pearson, directeur EMEA voor IntraLinks. "Wanneer IntraLinks dit jaar nieuwe mogelijkheden, functionaliteiten en diensten zal aanbieden zal Jeremy's kennis van zaken doorslaggevend zijn voor de voortdurende groei van IntraLinks in de EMEA-regio."

Sinds 1997 heeft IntraLinks wereldwijd een reputatie opgebouwd voor het leveren van een veilige omgeving voor de uitwisseling van cruciale informatie. "Met meer dan 750.000 gebruikers en kantoren over de hele wereld heeft IntraLinks een geweldige basis voor toekomstige groei," zegt Jackson. "Ik kijk er alvast naar uit om het verscheiden gebruik van de technologie van IntraLinks onder de aandacht te brengen bij het betreden van nieuwe markten."

Jackson is woonachtig in Covent Garden in Londen en heeft zijn bachelordiploma in informatica behaald aan de Universiteit van Leeds. Jackson is ook een Chartered Engineer (CEng), Chartered IT Professional (CITP) en lid van de British Computer Society (MBCS).

Over IntraLinks

Via haar veilige webgebaseerde oplossingen stelt IntraLinks zakelijke professionals in staat op elk moment en op elke plaats cruciale informatie uit te wisselen. Sinds 1997 heeft IntraLinks de bedrijfsprocessen versneld, de communicatie vereenvoudigd en een snelle workflow in de hand gewerkt voor meer dan 750.000 gebruikers in 90.000 organisaties wereldwijd. IntraLinks rekent 800 bedrijven van de Fortune 1000 tot haar klanten, waaronder AstraZeneca Pharmaceuticals LP, Bank of America, Deutsche Bank en de FDIC. Meer informatie kunt u vinden op www.intralinks.com.

BRON IntraLinks