iPromote.com biedt eenvoudige, geautomatiseerde schermadvertenties op internet

09 Dec, 2008, 07:00 GMT Van iPromote

$codeDebug.log("output array of get country targets countryT

SAN LUIS OBISPO, Californië, December 9 /PRNewswire/ --

- Nieuwe service biedt voordelige schermadvertenties met één druk op de knop

In deze tijden van economische onzekerheid zoeken veel bedrijven naar nieuwe, innovatieve methoden voor het adverteren van hun producten en diensten. iPromote.com maakt het voor elke eigenaar van een website mogelijk snel en eenvoudig reclame te maken voor producten, evenementen en diensten en zo een publiek van miljoenen internetgebruikers te bereiken. De gebruiker hoeft slechts het adres van een webpagina in te voeren op www.ipromote.com en op "Create My Ads" (Mijn advertenties maken) te klikken. De pagina wordt geanalyseerd met behulp van de WebpageToAds(TM)-technologie van iPromote. Vervolgens wordt de meest relevante inhoud geselecteerd en een visueel aantrekkelijke advertentiemodule samengesteld die meteen kan worden weergegeven, zichtbaar voor miljoenen mensen, en verspreid over het gehele advertentienetwerk van iPromote.

"De meeste bedrijven hebben aanzienlijke middelen geïnvesteerd in het ontwerpen en opstellen van de inhoud van hun website," aldus algemeen directeur Michael Barr. "Veel bedrijven beschikken echter niet over de tijd en middelen voor het maken en beheren van advertenties om bezoekers naar hun site te lokken. Ons product maakt dit echter zelfs mogelijk voor iemand met een budget van slechts US$ 5 per dag. Het brengt de mogelijkheden van schermadvertenties werkelijk binnen het bereik van elke gebruiker."

iPromote maakt schermadvertenties die per klik betaald worden voor gebruikers zeer toegankelijk, op dezelfde wijze als ze gewend zijn bij zoekadvertenties. Bij iPromote betalen gebruikers alleen wanneer mensen via hun advertentie op hun site terechtkomen, waardoor het succes van hun campagne eenvoudig te meten is. In tegenstelling tot zoekadvertenties in tekstvorm trekken de grafische schermadvertenties van iPromote op een actieve manier bezoekers naar de corresponderende websites. iPromote maakt dit mogelijk door technologieën waarop patent is aangevraagd en die de kosten elimineren die zijn verbonden aan het ontwikkelen van creatief materiaal, het kopen van advertentieruimte en het weergeven van de advertenties.

Met de local-to-global-oplossing van iPromote kunnen advertenties worden gericht op elke gewenste geografische regio: stad, staat, land, of wereldwijd. Gebruikers kunnen reclame maken voor hun bedrijf binnen een bepaalde regio of op landelijk niveau, hetgeen hen kan helpen bij het uitbreiden van hun activiteiten. Door middel van real-time rapportage kunnen adverteerders precies zien wanneer en waar hun advertenties het meest effectief zijn, en hun toekomstige reclame- en promotieactiviteiten daarop afstemmen.

iPromote werkt daarnaast samen met websites zodat deze rechtstreeks schermadvertenties aan hun leden kunnen aanbieden. Zakelijke partners genereren een verhoogde stroom van inkomsten en verkeer naar hun eigen website op het moment dat hun gebruikers een iPromote-campagne starten. Implementatie is eenvoudig, en partners ontvangen een winstaandeel van iPromote.

iPromote, een divisie van 2KDirect, Inc., biedt een oplossing voor doe-het-zelf schermadvertenties - van het automatisch opstellen van de advertenties tot het weergeven ervan, en tevens voor rapportage in real-time. Zie www.ipromote.com voor meer informatie.

BRON iPromote