Iron Data, LLC breidt Europese activiteiten uit

12 Mei, 2010, 09:00 BST Van Iron Data, LLC

ATLANTA, May 12, 2010 /PRNewswire/ --

Iron Data, LLC, de globale leider op het vlak van oplossingen en diensten voor Transportation Spend Management (TSM), heeft vandaag aangekondigd dat het zijn Europese activiteiten verplaatst heeft naar een nieuw en groter gebouw in Hoofddorp in de streek rond Amsterdam om zo de groei in de regio Europa, Midden-Oosten en Afrika (EMEA) te ondersteunen.

Iron Data levert multimode vrachtgeldbetalingen en auditdiensten, en daarnaast ook een aantal transportgebaseerde uitbestede diensten en best-in-class bedrijfsintelligentie. Niek Bloemendaal, onderdirecteur - EMEA, vertelt "Door de nadruk op uitbestedingen draait het in ons bedrijf allemaal rond de mensen. En we prijzen ons zeer gelukkig dat we steeds opnieuw de grootste talenten in Europa kunnen aanwerven. Het nieuwe gebouw en de daaraan verbonden voordelen dragen bij tot ons sterk team en brengen ons in de positie voor een blijvende groei doorheen de EMEA-regio."

Jeff Smock, algemeen directeur van Iron Data, voegt hieraan toe, "We zijn zeer tevreden met onze groei op de Europese markt. Niek en het bedrijfsteam hebben uitstekend werk geleverd bij het uitbreiden van het kernaanbod om zo aan de vereisten van de complexe EMEA-markt te voldoen. Samen met onze aanzienlijke aanwezigheid in de regio's Pacifisch Azië en Amerika, verstevigt de uitgebreide Europese voetafdruk ons globaal bereik."

De contactinformatie voor het nieuwe kantoor is: Siriusdreef 45, 2132 WT Hoofddorp, Nederland. Het telefoonnummer blijft hetzelfde op +23-5541-740.

Iron Data heeft zijn hoofdkwartier in Atlanta, Georgia en heeft meer dan 300 werknemers in dienst in acht kantoren waaronder Manilla, Amsterdam, Toronto en Memphis. Over het algemeen biedt Iron Data een uitvoerig aanbod van oplossingen aan dat Intelligent Process Management genoemd wordt en dat de uitdagende problemen van de activiteitenprocessen waarmee de klanten geconfronteerd worden vaststelt, verbetert, beheert en controleert in twee belangrijke verticalen: transport/logistiek en de publieke sector.

Meer informatie over Iron Data kunt u vinden op transportation.irondata.com (http://www.irondata.com/)

BRON Iron Data, LLC