Jabra introduceert veelzijdige speakerphone: de Jabra SP200

18 Maa, 2009, 17:00 GMT Van Jabra

BREDA, Nederland, March 18 /PRNewswire/ --

- Gebruiksvriendelijk, hoogwaardige geluidskwaliteit en betaalbaar

Met de introductie van de Jabra SP200 wordt handsfree bellen tijdens het autorijden wel heel gemakkelijk. De nieuwe Jabra SP200 is een gebruiksvriendelijke speakerphone met hoogwaardige geluidskwaliteit. De speakerphone is speciaal ontworpen voor gebruik in de auto, voldoet aan de eisen van handsfree bellen, biedt buitengewoon goed geluid en is zeer betaalbaar. Verbind de speakerphone eenvoudig met de mobiele telefoon dankzij de draadloze Bluetooth(R)-technologie, monteer de kit aan de zonneklep en praat ongestoord de hele weg tot aan de eindbestemming.

Photo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20090318/340540-a

Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20090318/340540-b

De Jabra SP200 is gemakkelijk te bedienen via drie simpele toetsen: één grote opname/ophangtoets, een volumetoets en een aan/uittoets. Het geluid wordt via een krachtige speaker overgedragen, gecombineerd met buitengewone microfoon prestaties en DSP-technologie voor ruisonderdrukking en echo cancellation.

Met een prijs van slechts EUR 49.99, is de Jabra SP200 een zeer betaalbaar alternatief voor hen die liever geen handsfree-oplossingen in de vorm van een carkit gebruiken, maar wel handsfree willen bellen tijdens het autorijden. Daarnaast kan deze veelzijdige speakerphone ook thuis worden gebruikt voor bijvoorbeeld een conference call of wanneer men achter de computer zit en handsfree wilt bellen.

De belangrijkste specificaties van de Jabra SP200:

- Bluetooth 2.0, eSCO

- DSP-technologie: ruisonderdrukking en echo cancellation

- Gebruiksvriendelijk: volumetoets, één grote opname/ophangtoets,
      aan/uittoets

- Autopairing met de mobiele telefoon

- Gesprekstijd: 10 uur

- Stand-bytijd: 23 dagen

- Afmetingen: 12,4 x 5,6 x 2,4 cm

- Gewicht: 84 gram

- Oplader: micro USB-kabel en universele auto-oplader

De Jabra SP200 is vanaf 1 April beschikbaar. Adviesverkoopprijs EUR 49.99