John Sorkin treedt in dienst bij Fried Frank's M&A praktijk in New York

11 Mei, 2007, 22:08 BST Van Fried, Frank, Harris, Shriver & Jacobson LLP

NEW YORK, May 11 /PRNewswire/ --

Fried, Frank, Harris, Shriver & Jacobson LLP kondigde vandaag aan dat John E. Sorkin als corporate partner bij de firma gaat werken in de Fusie en Aankoop praktijk in New York. Voorheen was hij partner in de Corporate Department van Latham & Watkins LLP in New York.

"We zijn zeer verheugd John te kunnen verwelkomen bij onze firma. Zijn achtergrond betekent voor ons waardevolle ervaring en kennis van de M&A markt en private equity", aldus Valerie Ford Jacob, voorzitter van Fried Frank.

"John zal diepte geven aan onze groeiende corporate praktijk, die ons in staat zal stellen ons blikveld op onze diensten aan klanten te verruimen en onze nieuwe business mogelijkheden te kapitaliseren", voegde Justin Spendlove, Fried Frank's Managing Partner, toe.

Dhr. Sorkin richt zich in zijn praktijk op binnenlandse en grensoverschrijdende fusies en aankoop transacties, "leveraged" buyouts, alsmede bedrijfsadvies werk, gerelateerd aan bedrijfsbeheer. Zijn ervaring omvat bedrijfstransacties, waaronder publieke en privé fusies en aankopen, aankopen van activa bij faillissementen, betwiste volmachten, spin-offs, effectenbeurs aanbiedingen en vertegenwoordiging van financiële adviseurs in een breed scala aan bedrijfstransacties. Bij talloze transacties heeft hij private equity fondsen en hun bedrijfsportfolio's vertegenwoordigd.

Dhr. Sorkin ontving zijn BJ van de University of Chicago Law School met een eervolle vermelding en zijn BA Magna Cum Laude, van de Yale University. Hij staat bij de balie van New York geregistreerd.

Fried, Frank, Harris, Shriver & Jacobson LLP is een vooraanstaand internationaal advocatenkantoor met meer dan 600 advocaten bij kantoren in New York, Washington D.C., Londen, Parijs, Frankfurt en Hongkong. Fried Frank advocaten vertegenwoordigen regelmatig investeringsbanken, private equity huizen en hedge fondsen, alsmede vele van de grootste bedrijven ter wereld. Het kantoor biedt juridisch advies inzake M&A en corporate finance, verdediging bij witteboordencriminaliteit en civiele procesvoering, effectenregulering, naleving en handhaving, contracten met de overheid, vastgoed, belasting, faillissement, mededingingsrecht, beloning en compensatie, intellectueel eigendom en technologie, internationale handel en trusts en nalatenschappen. Het kantoor vormt een associatie met Huen Wong & Co in Hong-Kong. Meer informatie over Fried Frank kunt u vinden op www.friedfrank.com.

Web site: http://www.friedfrank.com

BRON Fried, Frank, Harris, Shriver & Jacobson LLP