Kate Moss introduceert haar nieuwe geur: Vintage

26 Okt, 2009, 07:00 GMT Van Coty SAS

PARIS, October 26 /PRNewswire/ -- De begeerlijkste dingen in het leven bevatten een dierbare, blijvende schoonheid die voor altijd gekoesterd zou moeten worden. Ontdek de tijdloze allure van Vintage van Kate Moss, de geweldige nieuwe geur van 's werelds beroemdste fotomodel.

Voor het zien van de Multimedia News Release, klik hier: http://www.prnewswire.com/mnr/prne/cotysas/37560

Kate Moss: "Ik ben helemaal in de ban van vintage stukken omdat ze niet alleen opmerkelijk mooi zijn, maar ook omdat ze een groot gehalte historie bevatten - Ik houd ervan dat elk object zijn eigen verhaal vertelt. Aan de andere kant kunnen vintage artikelen opnieuw worden uitgevonden met een moderne draai, zodat ze fris en hedendaags worden. Dat is waarom vintage looks me hebben geïnspireerd in mijn persoonlijke stijl, mijn werk als modeontwerper en nu, in mijn geur."

Vintage is een opwindende melange van fruitige en bloemige noten en is daarmee rijk aan wereldwijsheid en luxe. De geur is gecreërd door Olivier Polge en opent met verlichtende rose pepers, witte fresia en krachtige mandarijn voor een eerste indruk van pittige frisheid. In zijn kern komt het gladde heliotroop samen met jasmijn en amandelbloesem om een weelderig bloemig en tijdloos aantrekkelijk bouquet te vormen. Warme basisnoten van tonkabonen, vanille en muskus voegen diepte en verfijndheid toe, terwijl dit tevens een modern gevoel creëert. Het algemene gevoel is zacht, fris en sensueel met meer dan slechts een vleugje van de individuele toonaangevende stijl van Kate Moss.

De onbetwistbare elegantie van Vintage wordt weerspiegeld in de kwetsbare, ultra-vrouwelijke flacon die geïnspireerd is op de vintage parfums uit de jaren 20 en 30. De flacon heeft aan de voorkant, zijkanten en de opvallende glasachtige dop verfijnde facetten, met een juweelachtige uitstraling.

De tijdloze verfijning van Vintage komt tot leven in de boeiende advertenties in de pers en op televisie. Deze bieden een visuele afspiegeling is van Kate's hoge waardering en begrip van blijvende schoonheid van alles dat vintage is.

De gedrukte advertentie, gefotografeerd door de welbekende Mert en Marcus, toont een verbluffend mooie Kate Moss in een 6 voet hoge replica van de glazen Vintage fles met haar facetten, wat zelfverzekerdheid en vrouwelijke sensualiteit overbrengt.

De overweldigend fraaie televisieadvertentie is zoveel meer dan een doodgewone reclamecampagne - het is een waar kunstwerk. De advertentie is gecreërd door de toonaangevende Britse kunstenaar en fotograaf Katerine Jebb en omvat Katerina's beruchte en zeer innovatieve 'scanning'-techniek, wat het eindwerk een ademberovende afwerking geeft, als nooit eerder gezien.

Altijd stijlvol & moeiteloos elegant, Vintage is modern klassiek en maakt een wereld los van luxe en zelfverzekerdheid. Om voor altijd te worden gekoesterd.

BRON Coty SAS