Kerr-McGee Chemical stelt Bellemans aan als de manager voor de vestiging Pigments in Botlek

15 Maa, 2005, 03:29 GMT Van Kerr-McGee Chemical LLC

OKLAHOMA CITY, March 15 /PRNewswire/ -- Kerr-McGee Chemical LLC, een 100% dochterbedrijf van Kerr-McGee Corp. (NYSE: KMG) stelt Frank Bellemans aan als vestigingsmanager voor haar bedrijf van titaandioxidepigment in het Nederlandse Botlek.

Bellemans werd in 1998 door Kerr-McGee aangenomen. Hij werkte als productiemanager en manager voor kwaliteitsborging, als directeur van sulfaatprocestechnologieën en als technische manager alvorens hij in zijn huidige functie werd aangesteld. Voordat hij bij Kerr-McGee begon te werken, was Bellemans assistent van de vestigingsmanager bij Bayer Antwerpen N.V.

Bellemans heeft een doctoraat in de scheikunde behaald aan de Belgische universiteit van Gent. Hij vervangt Philip Bouman die in een andere functie werd aangesteld bij Kerr-McGee Chemical.

Kerr-McGee is een energie- en anorganisch chemisch bedrijf dat in het Amerikaanse Oklahoma City is gevestigd, over de hele wereld werkzaam is en een vermogen heeft ter waarde van ruim US$ 14 miljard.

Nadere informatie kunt u lezen op de website van het bedrijf op http://www.kerr-mcgee.com.

Mediacontacten:
       Debbie Schramm                       John Christiansen