Kerstballen, bijenwas en B&B Hotels

27 Okt, 2009, 00:24 GMT Van CPool Communic@tion Pool GmbH

CPool Communic@tion Pool GmbH, October 27 /PRNewswire/ --

- Een bezoek aan Duitslands lekkerste feestmarkten dit kerstseizoen en overnachten in een voordelig geprijsd B&B Hotel - Kamers vanaf slechts EUR 41,-- per nacht. Gratis extra services - Online boekingen en nadere informatie bij http://www.hotelbb.de

Met het begin van de advent, eind november, begint ook de lekkerste en vrolijkste tijd van het jaar. Iedereen die in de stemming wil komen voor het naderende kerstseizoen moet naar een van de vele kerstmarkten in Duitsland gaan.

Hiertoe biedt B&B Hotels, de op twee na grootste Frans economy-keten met 181 hotels in Frankrijk en 29 vestigingen in Duitsland passende en voordelig geprijsde accommodatie voor het hele gezin. Of het nu in Keulen, Oberhausen, Aken of Dortmund is: de beroemde Duitse kerstmarkten zijn snel en eenvoudig vanuit deze hotels te bereiken. Andere B&B Hotels in NoordRijn-Westfalen, zoals in Bochum-Herne of Hamm-Rhynern, zijn geliefd bij vakantiegangers uit de omringende landen.

B&B Hotels in Keulen

Oorspronkelijkheid en kwaliteit kenmerken de Kerstmarkt buiten de Dom van Keulen, waardoor deze hoog op het verlanglijstje staat bij reizigers van overal ter wereld. De B&B Hotels van Köln-Frechen en Köln-Porz Airport zijn perfecte plaatsen voor wie graag de metropool in het Kerstseizoen wil beleven. Gezinnen, stelletjes of vrijgezellen kunnen hier vanaf EUR 41,-- voor een eenpersoonskamer, EUR 49,-- voor een tweepersoonskamer of EUR 59,-- voor een gezinssuite overnachten.

Boekingen per e-mail koeln-frechen@hotelbb.com of koeln-porz@hotelbb.com of online bij http://www.hotelbb.de.

B&B Hotel Oberhausen-Centro

Het vlakbij het Centro gelegen B&B Hotel Oberhausen-Centro is het ideale vertrekpunt om de Kerstmarkt van het grootste koop- en vrijetijdscentrum van Europa te ontdekken. Vanaf 19 november tot 23 december zijn rondkijken en kopen hier favoriet. Naast de promenade en de gedeelten daarbuiten vormen zo'n 150 kraampjes een attractie voor bezoekers. Reizigers overnachten voordelig in het B&B Hotel Oberhausen-Centro, vanaf EUR 46,-- per nacht voor een eenpersoons-, EUR 54,-- voor een tweepersoons- en EUR 66,-- voor een gezinskamer.

Boekingen per e-mail oberhausen-centro@hotelbb.com of via http://www.hotelbb.de.

B&B Hotel Aachen-Würselen

B&B Hotel Aachen-Würselen is de perfecte plek om de Kerstmarkt in Aken te ontdekken. Het is slechts acht minuten lopen van het hotel naar het marktplein. Meer dan 100 handelaars en ambachtslieden presenteren hier hun kerstcadeaus en ambachtelijk werk rond de beroemde kathedraal en het stadhuis. Prijzen per nacht in het B&B Hotel Aachen-Würselen beginnen bij EUR 43,--voor een eenpersoons-, EUR 51,-- voor een tweepersoons- en EUR 66,-- voor een gezinskamer.

Boekingen per e-mail aachen@hotelbb.com of online bij http://www.hotelbb.de.

B&B Hotel Dortmund-Messe

Wie had kunnen denken dat de grootste kerstboom ter wereld op de Kerstmarkt in Dortmund staat? Een speciale stellage van 1700 sparren uit Noorwegen houdt de 45 meter hoge, 30 ton zware groene reus op zijn plaats.

B&B Hotel Dortmund-Messe is een jaar geleden geopend, en biedt kamers tegen een zachte prijs: eenpersoonskamers vanaf slechts EUR 46,--, tweepersoonskamers vanaf EUR 54,-- en gezinskamers zijn beschikbaar vanaf een zeer redelijke EUR 66,-- per nacht.

Boekingen per e-mail dortmund-messe@hotelbb.com of online bij http://www.hotelbb.de.

Moderne ìnrichting en gratis extra services

In een B&B Hotel vinden gasten alles wat zij nodig hebben. Alle kamers hebben een bureau, kledingkast, TV, betegelde badkamer met douche en toilet, airconditioning, moderne geluidsisolatie, telefoon met automatisch alarm en een draadloze LAN internetverbinding.

Bij B&B Hotels kunnen gasten genieten van een aantal gratis services zoals toegang tot het draadloze LAN in hun kamer en in de lobby, Sky-TV en gratis parkeerplaatsen bij de meeste hotels. Er is ook een volledig buffetontbijt beschikbaar voor EUR 6,90 per persoon. Voor kinderen tot 13 jaar bedraagt dit slechts EUR 3,--

CP Communic@tion Pool GmbH, Paul-Ehrlich-Strasse 27, 60596 Frankfurt, Germany Tel: +49(69)963-668-45 - Fax: +49(69)963-668-23 Email: bb-hotels-presse@cpool.com

BRON CPool Communic@tion Pool GmbH