LABEL 5 lanceert een Instagram videowedstrijd: 5" City

17 Jun, 2014, 11:58 BST Van LABEL 5

PARIJS, June 17, 2014 /PRNewswire/ --

Het toonaangevende Schotse Whisky Merk LABEL 5 lanceert midden juni een fantastische wedstrijd via haar Facebookpagina's, de 5" City Contest. Label 5nodigt zijn wereldwijde fans uit om van hun favoriete stad een Instagramvideo van 5sec. te nemen en kans te maken op een wereldrondreis voor 2 personen!

Voor het zien van de Multimedia News Release, klik hier:

Na de Catchthe5 wedstrijd en de WorldmiXperience web-series, blijft LABEL 5 met succes gebruik maken van  digitale marketing tools om de echte waarde van het merk te versterken en "the World Mix Spirit" te vieren! De wedstrijd geeft de fans de mogelijkheid aan de fans om hen uit te nodigen om via Instagram hun visie op hun stad in een video van 5sec. te delen.

De campagne, gebaseerd op het legendarische nummer 5, stimuleert de deelnemers om hun creativiteit te tonen in zelfgemaakte korte video's: ze hebben slechts 5 seconden om de schoonheid en magie van hun favoriete stad weer te geven. De 2 maand durende wedstrijd start in juni en wordt in heel wat landen wereldwijd georganiseerd. De deelnemer die het hoogste aantal stemmen voor zijn video krijgt, zal kans maken om een wereldreis voor 2 personen te winnen.

Deelnemen is heel eenvoudig :

- 1 : Word fan van Label5Belgium en schrijf je in voor de wedstrijd.

- 2 : Neem je een video van 5sec. die jouw stad het best vertegenwoordigt en upload je video naar Instagram met de hashtag #5SCITY en de hashtag van de stad bv. #5SCITY #NYC
- 3 : Vraag je vrienden om te stemmen voor jouw video.

Neem je smartphone en maak je klaar voor de wedstrijd! Mocht het lot je gunstig gezind zijn …

Ons vakmanschap drink je met verstand.

Voor meer informatie en officiële regels van de wedstrijd, ga naar de LABEL 5 Facebook pagina

OVER LABEL 5
Als toonaangevend Schots Whisky merk, wordt LABEL 5 zorgvuldig gedistilleerd, gerijpt en gebotteld in onze distilleerderijen in Schotland. Geproduceerd in meer dan 100 landen, staat LABEL 5 bekend om zijn hoge kwaliteit en wordt hij gewaardeerd voor zijn zacht smaak. Met 2.5M 9-L kisten verkocht in 2013, is LABEL 5 een belangrijke speler in de categorie van de Schotse Whisky.

LABEL 5 First Blending Company - Starlaw Road, Bathgate, Scotland

Voor meer informatie: Group LA MARTINIQUAISE, http://www.la-martiniquaise.com