Labiad geeft commentaar op schikking met de U.S. Securities and Exchange Commission

17 Sep, 2004, 01:53 BST Van Akin Gump Strauss Hauer & Feld LLP

ANTWERPEN, België, September 17 /PRNewswire/ -- Aldo Labiad, Chief Executive Officer van A.C.L.N. Ltd., heeft commentaar gegeven op de schikking van de procedure van gedwongen tenuitvoerlegging tegen hemzelf, A.C.L.N. Ltd. en de redres beklaagde Scandinavian Car Carriers A/S door de U.S. Securities and Exchange Commission (SEC). Zonder de aantijgingen van de klacht van de SEC toe te geven of te ontkennen, hebben Dhr. Labiad en A.C.L.N. zich bereid verklaard voor een gerechtelijk bevel door een US arrondissementsrechtbank, dat een teruggave beveelt van de fondsen voor een bedrag van ongeveer USD 27,6 miljoen van Dhr. Labiad, A.C.L.N. en Scandinavian Car Carriers en dat Dhr. Labiad verbiedt op te treden als functionaris of directeur van een publieke vennootschap die geregistreerd is bij of rapporteert aan de SEC. Dhr. Labiad verklaart: "Ik ben verheugd dat de procedure van gedwongen tenuitvoerlegging van de SEC en het bijhorende beroep zijn uitgesproken en dat de fondsen die aan de SEC worden betaald, aan de A.C.L.N. investeerders zal worden teruggeven. Ik kijk ernaar uit om deze zaak van me af te zetten."

CONTACTPERSOON: Kristen White van Akin Gump Strauss Hauer & Feld LLP, +1-202-887-4536, kwhite@akingump.com

Website: http://www.akingump.com

BRON Akin Gump Strauss Hauer & Feld LLP