Lancering Allboats.com, Meer Dan 500.000 Boten te Koop Wereldwijd

02 Nov, 2009, 16:25 GMT Van Allboats.com

AMSTERDAM, November 2 /PRNewswire/ -- Bohil Media - uitgever van o.a. Botentekoop.nl en Nieuweboten.nl - lanceert de grootste en meest uitgebreide zoekmachine voor internationaal botenaanbod - http://www.AllBoats.com. Op AllBoats.com staat botenaanbod van meer dan 30 sites en uit meer dan 100 landen.

"We hebben de afgelopen jaren gemerkt dat er in de oriëntatie- én aankoopfase van boten door de consument steeds sterker wordt gekeken naar boten die in het buitenland worden aangeboden. Sommige typen boten zijn nu eenmaal in bepaalde landen óf goedkoper óf beter verkrijgbaar. En dat geldt ook voor bepaalde typen boten in Nederland, die erg in trek zijn bij buitenlandse kopers", aldus Caspar Peters, directeur van Bohil Media. "Met AllBoats.com spelen we goed in op deze ontwikkeling. AllBoats.com doorzoekt een aanbod van maar liefst meer dan 500.000 boten."

De belangrijkste gegevens zoals jaar, prijs, afmetingen, type motor en grootte, verkoper locatie, foto's en extra specificaties worden verzameld. AllBoats.com presenteert deze aan zoekers via een geavanceerde zoekfunctie, en vertaalt de informatie in het Engels, Spaans, Frans en Duits. Gebruikers kunnen voor de volledige beschrijving doorklikken naar de originele site. Belangrijke functionaliteit is de e-mail alert, als bezoeker krijg je dagelijks alle nieuwe boten die aan je zoekopdracht voldoen, in je inbox.

Over Bohil Media

Bohil Media BV richt zich met name op de markt van boten en campers/caravans. Bohil Media is uitgever van ondermeer de bladen Boten en Camperscarvans én de websites botentekoop.nl, nieuweboten.nl, camperscaravans.nl, nieuwecampers.nl, nieuwecaravans.nl en campers.nl

Bohil Media is onderdeel van Telegraaf Media Nederland.

Over Telegraaf Media Nederland

Telegraaf Media Nederland is onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep) en omvat een belangrijk gedeelte van de Nederlandse activiteiten van TMG: Uitgeversmaatschappij De Telegraaf, HDC Media, Holland Combinatie, BasisMedia, WebRegio Media, Pilarczyk Mediagroep, 402EVENTS.COM en Telegraaf Productiehuis. In totaal exploiteert Telegraaf Media Nederland meer dan honderd printtitels en even zoveel websites. Dat maakt Telegraaf Media Nederland het meest complete mediahuis van Nederland, met verschillende mediamerken en - platformen, die onmisbaar zijn voor consument en adverteerder.

BRON Allboats.com