Latin Markets: meer dan 600 institutionele beleggers, fondsbeheerders, industrieleiders en de Amerikaanse ambassadeur komen bijeen om te praten over private equity in het Brazilië van na de verkiezingen

06 Nov, 2014, 11:00 GMT Van Latin Markets

NEW YORK, 6 november 2014 /PRNewswire/ -- Latin Markets maakt zich op voor de 6e editie van wat is uitgegroeid tot het grootste evenement voor particuliere markten in Latijns-Amerika. Met meer dan 600 deelnemers komt het Private Equity Brazil Forum bijeen voor een reeks presentaties, rondetafelgesprekken, panels en interviews op 8 en 9 december in Hotel Unique in Sao Paulo.

Naast een toespraak van de Amerikaanse ambassadeur in Brazilië, Liliana Ayalde, zullen de aanwezigen ontmoetingen hebben en horen van meer dan 120 LP's die pensioenen, stichtingen, schenkingen, family offices, staatsbeleggingsfondsen, consultants, adviseurs en selecte dakfondsen vertegenwoordigen.

Toespraken in 2014:

Liliana Ayalde, Amerikaanse ambassadeur in Brazilië

Luciano Coutinho, voorzitter van BNDES

Guy Hands, oprichter en CEO van Terra Firma

Antonio Bonchristiano, CEO van GP Investments

Roberto Quarta, voorzitter van CD&R Europe

Monte Brem, oprichter en CEO van StepStone

Carlos Geraldo Langoni, voormalig president van de Braziliaanse centrale bank

De delegatie zal binnenlandse en internationale perspectieven horen op wat Brazilië tot een centraal punt voor wereldwijde private equity maakt en wat het volgende jaar zal brengen voor de opkomende markten wereldwijd. Specifieke onderwerpen die van belang zullen zijn omvatten de internationale mogelijkheden voor Braziliaanse beleggers in de Verenigde Staten, Europa en andere opkomende markten, alsook de beste praktijken voor het werken met en het vinden van succes in de Braziliaanse markt.

Top tier sprekers zullen updates over sectoren en inzicht over unieke beleggingsinstrumenten geven en zich verdiepen in de verschillende methoden die worden gebruikt door de succesvolste beleggers en fondsbeheerders in de gehele industrie.

Als uw bedrijf geïnteresseerd is in bijwonen van het evenement of er een toespraak wil houden, kunt u contact opnemen met Liana Grieg liana.grieg@latinmarkets.org +1-917-551-5727.

Om te registreren en een volledige lijst van de sprekers en de agenda van het evenement te bekijken, ga naar http://www.latinmarkets.org/forums/private-equity-brazil-forum/overview.

Sponsors van het evenement: Debevoise & Plimpton, HSBC, KPMG, Mattos Filho, Apollo, Arlon, Berkeley Research Group, Bloomberg, Bozano, Brio, Clayton Dublier & Rice, CVC Capital Partners, Denham Capital, e.Bricks Digital, Fitch Ratings, GTIS, Jive Investments, KKR, Merrill Datasite, P2 Brasil, Patria Investimentos, Providence Equity, RB Capital, SAP, Southern Cross Group, S&P Capital IQ, Sungard, Thomson Reuters, TMF Group, TreeCorp Investimentos, Venue, Vision Brazil Investments.

Over Latin Markets:

Latin Markets is 's werelds toonaangevende leverancier van op Latijns-Amerika gerichte investeringsforums, regionale topbijeenkomsten en gestroomlijnde marktinformatie. Wij beschikken over het grootste investeerdersnetwerk in Latijns-Amerika, met meer dan 5.000 institutionele beleggers, fondsbeheerders, adviseurs en gedachteleiders van de industrie die zich bij ons voegen voor discussies over assetallocatie, veranderende regelgeving en beleggingsstrategie voor pensioenfondsen, stichtingen, schenkingen, staatsbeleggingsfondsen en family offices. Wij zijn een zeer ervaren team met echte passie en expertise in ons vakgebied. Sinds 2009 hebben we meer dan 100 succesvolle evenementen georganiseerd in heel Latijns-Amerika en rond de wereld.

BRON Latin Markets