Leo Van Der Kemp Leidt Nieuwe Arcadisdivisie Gebouwen

06 Jan, 2009, 15:05 GMT Van ARCADIS NV

AMERSFOORT, Nederland, January 6 /PRNewswire/ -- Advies- en ingenieursorganisatie ARCADIS heeft Leo van der Kemp (52) per 1 januari 2009 benoemd tot directeur van de nieuwe divisie Gebouwen. De divisie Gebouwen, is een combinatie van de ARCADIS-dochter PRC en de divisie Wonen & Werken van ARCADIS Nederland. Van der Kemp gaat deze functie combineren met zijn huidige directeurschap van PRC. Dat maakte ARCADIS dinsdag bekend.

Van der Kemp is sinds 1995 werkzaam bij PRC, een projectmanagementadviesbureau op het gebied van bouw, huisvesting en ruimtelijke ontwikkeling. Sinds 2004 is hij algemeen directeur van deze onderneming, die in 2003 een onderdeel werd van ARCADIS.

Het directieteam van ARCADIS Nederland bestaat per 1 januari 2009 uit Rob Mooren (algemeen directeur), Toon Corver (financiën), Jaap van Gelder (divisie Milieu & Ruimte) Frank Goossensen (divisie Water), Gert Kroon (divisie Mobiliteit) en Leo van der Kemp (divisie Gebouwen).

Over ons:

ARCADIS is een internationale onderneming die advies, ontwerp-, ingenieurs- en managementdiensten levert op de gebieden infrastructuur, milieu en gebouwen. We werken aan de verbetering van mobiliteit, duurzaamheid en de kwaliteit van leven, door balans aan te brengen tussen de gebouwde en natuurlijke leefomgeving. ARCADIS ontwikkelt, ontwerpt, implementeert, onderhoudt en exploiteert projecten voor bedrijven en overheden. Met ruim 14.000 medewerkers en meer dan EUR 1,7 miljard aan omzet, heeft de onderneming een uitgebreid internationaal netwerk dat steunt op sterke lokale marktposities.

Bezoek ons op het internet: http://www.arcadis.nl

PRN NLD

BRON ARCADIS NV