Lewtan Technologies' ABSNet(TM) biedt nu content en informatie via Structured Credit Investor

12 Dec, 2007, 14:00 GMT Van Lewtan Technologies(R), Inc.

WALTHAM, Massachusetts, December 12 /PRNewswire/ --

- Wekelijks nieuws van cash en synthetisch gestructureerde kredietproducten zijn nu verkrijgbaar via Lewtans veelgebruikte Structured-Finance Portal

Lewtan Technologies(R), Inc., leverancier van datacontrole voor de aandelen- en effectenhandel die gesteund worden door activa, analyses, software en content en informatie voor de internationale aandelen industrie, maakte vandaag een distributie samenwerkingsverband bekend met Structured Credit Investor (SCI), waardoor het SCI content en informatie kan leveren via Lewtans structured-finance portal, ABSNet.

"Uitgevers van aandelen en investeerders van over de hele wereld vertrouwen voor gedetailleerde gegevens, goede analyses en overvloedige informatie over de aandelen- en effectenhandel op Lewtans ABSNet", zei algemeen directeur en medeoprichter John Owen Waller, uitgever van Structured Credit Investor. "Deze financiële professionals, die uitgeven, kopen, verkopen, handelen, of investeren in door activa gesteunde aandelen en effecten, zijn dezelfden die gebruikmaken van Structured Credit Investors redactieteam."

"Om succesvol te zijn hebben klanten van ABSNet het laatste nieuws over de industrie nodig om trends in de markt te herkennen", zei Ned Myers, marketing directeur van Lewtan. "Het doel van Structured Credit Investor is om investeerders voorsprong te geven door middel van het delen van contacten, van inzichten, van begrip van de markt en van interpretatie en dat past perfect bij de missie van ABSNet."

De nieuwsdienst en het portal

Structured Credit Investor is een wekelijkse nieuwsdienst die erop gericht is een internationaal gezichtspunt te geven over alle cash- en synthetisch gestructureerde kredietproducten. De reporters en medewerkers van de uitgave schrijven originele artikelen en bieden diepteanalyses en informatie aan van binnen uit. SCI tilt analyses en begrip over de krediet derivaten markt op een hoger niveau dan door de bank genomen door andere nieuwsorganisaties wordt geleverd.

ABSNET is de leidende bron voor datacontrole van de handel in aandelen en effecten, die door activa worden gesteund, in de gestructureerde financiële industrie. Door het combineren van gedetailleerde gegevens, ijzersterke analyses en een rijkdom aan informatie levert ABSNET waardevol onderzoek, waardevolle analyses en gegevens om besluiten op te baseren voor financiële professionals die uitgeven, kopen, verkopen, verhandelen, verzekeren, of deze transacties mogelijk maken.

Over de bedrijven

Structured Credit Investor wordt uitgegeven door een onafhankelijke mediafirma, die zich tot doel heeft gesteld om beknopte, actuele en accurate informatie te geven aan deelnemers aan de markten betreffende krediet derivaten en gestructureerde kredieten. SCI informatie omvat onder andere honderden actuele en gearchiveerde, originele, diepgravende nieuwsberichten, plus aanvullend onderzoek, interviews met investeerders, gegevens en werkmogelijkheden die professionals in de handel in aandelen helpen om als eerste op de hoogte zijn.

Via kantoren in Noord-Amerika en Europa biedt Lewtan Technologies, Inc. een breed scala aan informatie en op technologie gebaseerde oplossingen aan aan deelnemers van de internationale aandelen securisatie industrie, waaronder uitgevers, investeerders, inschrijvers op aandelen, dienstverleners , aanbieders van kredieten en rating agentschappen, die bij elkaar wereldwijd meer dan 300 instituties vertegenwoordigen. Het bedrijf is door het International Securitisation Report tweemaal gekozen als Global Technology Provider of the Year. Het kreeg tevens de Innovation Award en Aanbevelingen voor service aan klanten en allerbeste toezicht gereedschap in de Money Market's Securitization Review & Survey Technology Awards van 2007. Meer informatie is beschikbaar op www.lewtan.com.

Website: http://www.lewtan.com

BRON Lewtan Technologies(R), Inc.