Liquidnet heeft de grens van verhandelde aandelen ter waarde van meer dan 100 miljoen US$ gepasseerd

09 Aug, 2007, 02:52 BST Van Liquidnet

NEW YORK, August 9 /PRNewswire/ --

Liquidnet, de top institutionele beursmakelaarfirma voor wereldwijde handel(1), kondigde vandaag aan dat het de 100 miljoen US$ grens van handelsvolume op één dag heeft gepasseerd, te weten op exact 2:41 PM EDT. Deze hoeveelheid weerspiegelt het verhandelde en vaste ordervolume.

Over Liquidnet

Liquidnet is wereldwijd de top handelsfirma in effecten. Liquidnet stelt instellingen voor geldbeheer in staat om grote blokken aandelen rechtstreeks en anoniem te verhandelen met significante prijsverbetering en weinig tot geen invloed van de markt. Liquidnet werd opgericht in 2001 en stelt zijn leden momenteel in staat om op 22 wereldwijde aandelenmarkten te handelen. Het hoofdkantoor van Liquidnet bevindt zich in New York en heeft kantoren in Londen, Toronto, Tokio, Hongkong en Sydney. Voor meer informatie over het bedrijf kunt u terecht op http://www.liquidnet.com.

Liquidnet, Inc. is lid van FINRA/SPIC. Miletus Trading, LLC is lid van FINRA/SIPC. Liquidnet Europe Limited wordt gereguleerd door de Britse Financial Services Authority en is lid van de London Stock Exchange. Liquidnet Canada Inc. wordt gereguleerd door de Ontario Securities Commission en is lid van IDA/CIPF. Liquidnet Asia Limited diende een aanvraag in bij de Hong Kong Securities and Futures Commission voor de relevante licentie/vergunning om gereguleerde activiteiten uit te voeren in Hongkong. Liquidnet Asia Limited heeft momenteel nog geen vergunning, wordt niet gereguleerd en heeft geen vergunning van de Monetary Authority of Singapore en is momenteel niet actief op de markt in Singapore. Liquidnet Japan Inc. is gereguleerd door de Financial Services Agency of Japan en is lid van JSDA/JIPF. Liquidnet Australia Pty Ltd. heeft een aanvraag ingediend bij de Australian Securities and Investments Commission voor de relevante licentie/vergunning om gereguleerde activiteiten uit te voeren in Australië.

(1) Volgens de uitgave van december 2006 van de Institutional Investor. Dit is inclusief effectenhandel met een omzet groter dan 2,25 miljard US$.

Website: http://www.liquidnet.com

BRON Liquidnet