Logica roept Appear uit tot winnaar van het "Global Innovation Venture Partner Programme 2009"

24 Maa, 2009, 09:00 GMT Van Appear Networks Systems AB

STOCKHOLM, March 24 /PRNewswire/ --

- Leverancier van Context-Aware Mobiel Platform wint top prijs van Logica

Logica heeft vandaag aangekondigd dat Appear dit jaar de winnaar is van het Global Innovation Venture Partner Programme 2009 (GIVPP), een prestigieus wereldwijd programma, waarbij Logica de meest innovatieve partner kiest, na onderzoek van 520 technologie bedrijven wereldwijd.

"Dit programma heeft altijd tot doel gehad om het innovatieve karakter en het talent van diverse bedrijven te onderkennen", zegt GBS Bindra, Global Innovation Director, Logica. "De technologie die Appear demonsteert biedt talloze mogelijkheden voor ons zeer gevarieerde klantenbestand. Hedendaagse klanten verwachten een uitzonderlijk hoge toegevoegde waarde. Met de toepassing van Appear IQ, zien wij een enorme potentie om organisaties te helpen bij het terugdringen van kosten, de ontwikkeling van nieuwe business- en omzet modellen, alsmede de verbetering in de algehele klant ervaring. Wij zien er naar uit om samen met Appear onze klanten te voorzien van innovatieve oplossingen."

Appear heeft een aantal succesvolle implementaties op haar naam staan van "mobile workforce" toepassingen.

Zo zetten ondermeer de Nederlandse Spoorwegen en RATP in Parijs het AppearIQ platform in. Als winnaar van GIVPP 2009, zal Appear wereldwijd samenwerken met Logica teams om soortgelijke oplossingen te ontwikkelen voor een brede inzet in diverse industriën.

"We zijn zeer vereerd dat we dit jaar tot winnaar van het Global Innovation Venture Partner Programme van Logica zijn uitgeroepen", zegt Xavier Aubry, CEO van Appear. "Het ontvangen van deze prijs is, als onbetwiste leider in bedrijfsbrede, context-gevoelige mobiele oplossingen, een substantiële mijlpaal voor ons. Initieel lag onze focus en visie op de de ontwikkeling van context-gevoelige innovatieve mobiele diensten voor de reis en transport sector.

Door samen te werken met Logica, kunnen we nu meerdere sectoren ondersteunen, zoals de publieke sector, gezondheidszorg en nuts sector. In de nabije toekomst zullen duizenden mobiele werkers en miljoenen consumenten, zelfs zonder het zich te realiseren, gebruik maken van context-gevoelige diensten".

GIVP 2009 benadrukt Logica's support op het gebied van IT Governance en Business innovatie, door echte en innovatieve business voordelen voor organisaties op de juiste wijze aan de markt aan te bieden. Hiermee benadrukt Logica haar reputatie als bedrijf dat verandering faciliteert en illustreert het Logica's voortdurende inzet om middels partnerschappen nieuwe mogelijkheden te zoeken voor de toekomst.

Meer informatie is beschikbaar op http://www.appearnetworks.com http://www.logica.com

Contact:

Tom de Wit