Mansion Poker verwelkomt spelers met grote bonus en spannende promoties

20 Jun, 2011, 14:12 BST Van Mansion Poker

LONDEN, June 20, 2011 /PRNewswire/ --

Populaire online poker room geeft meer voordelen aan nieuwkomers en verbetert beloningen voor veteranen met het Club Mansion Loyaliteitsprogramma.

MansionPoker.com, één van de leidinggevende online poker rooms heeft de bonus voor spelers die voor de eerste keer storten verhoogd. Voor een beperkte tijd krijgen nieuwe storters een 200% tot $ 1000 bonus. Deze bonus, één van de meest genereuze op het internet, kan verzilverd worden in cash wanneer de spelers Mansion Club Points verzamelen met cash games en toernooien.

Nieuwe spelers bij Mansion Poker worden beloond met toegangstickets voor verschillende winstgevende freeroll toernooien, zoals de dagelijkse $ 25 GTD Freeroll toernooien, een wekelijkse $ 250 Freeroll een een twee-wekelijkse $ 2500 New Depositors Freeroll.

Mansion Poker's erg populaire en belonende Club Mansion Loyaliteitsprogramma werd verbeterd zodat nieuwe spelers sneller een VIP status kunnen bereiken en hun zuurverdiende punten snel kunnen verzilveren in cash bonussen en koopwaar in de Club Mansion Store.

Tijdens de zomermaanden organiseert Mansion Poker satellite toernooi series die winnaars belonen met tickets voor grote pokertoernooien rond de wereld, zoals het Irish Winter Festival in Dublin en het APT Asian Series event in Manila.

Spelers die genieten van de snelle actie van sit 'n' go toernooien zullen heel wat redenen hebben om meer te spelen bij Mansion Poker tijdens de maand juni want er vallen prijzen te winnen ter waarde van meer dan $ 100.000 met de SNG Nitro leaderboard races.

Spelers die willen profiteren van de promoties en voordelen bij Mansion Poker worden uitgenodigd om de poker software te downloaden en deze zomer te genieten van de spannende pokeractie.

Over Mansion Poker

Mansion Poker, een internationale online poker room die aangesloten is op het iPoker Netwerk, biedt spelers download poker software die ontworpen is en onderhouden wordt door Playtech, een publiek bedrijf en leidinggevende ontwerper van gaming software. Mansion Poker's software en professionele klantenservice zijn beschikbaar in tien talen. Mansion Poker werd opgericht in 2004 en is gereguleerd en gelicenseerd door de regering van Gibraltar. De merknaam Mansion Poker wordt exclusief gepromoot door Euro Partners.

BRON Mansion Poker