Media Sciences benoemt European Country Sales Manager

12 Jul, 2007, 19:14 BST Van Media Sciences International, Inc.

OAKLAND, New Jersey, July 12 /PRNewswire/ --

Media Sciences International, Inc. (Nasdaq: MSII), de grootste onafhankelijke fabrikant van kleurentonerpatronen en vaste inktsticks voor gebruik in zakelijke kleurenprinters, heeft vandaag de benoeming aangekondigd van Amaya Martinez Lalanne als Country Sales Manager. Mevrouw Martinez Lalanne is verantwoordelijk voor het beheer van verkooprelaties in Spanje, Portugal, Frankrijk en Italië en rapporteert rechtstreeks aan hoofd verkoop van EMEA, Ian Copsey.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20020604/NYTU016LOGO )

Dhr. Copsey reageerde als volgt op de aanstelling: "Mevrouw Martinez Lalanne brengt voor haar functie bij Media Sciences veel ervaring op het gebied van afdrukbenodigdheden mee voor het beheer van de Europese regio's. Dankzij haar bedrijfskennis en taalvaardigheden is zij een waardevolle kracht, omdat Media Sciences zich concentreert op het intensiveren van de ondersteuning voor onze Europese klanten en het uitbreiden van onze algehele aanwezigheid op de Europese markt."

Mevrouw Martinez Lalanne werkte eerder bij Static Control Components Europe Ltd., een toonaangevend bedrijf op het gebied van afdrukbenodigdheden, waar zij van 2003 tot 2007 Country Manager was voor Spanje en Portugal. Voordat zij bij Static Control kwam, vervulde zij de functie van Product Manager bij Le Mans General Insurance, waar zij een alternatief derde-partij distributiekanaal opzette en beheerde voor de verkoop van polissen. Van 1997 tot 1998 had mevrouw Martinez Lalanne een internationale marketingfunctie bij Intel Corporation.

Mevrouw Martinez Lalanne heeft een baccalaureaat van de Oxford Brookes University School of Business en spreekt vijf talen, waaronder Engels, Frans, Spaans, Portugees en Italiaans.

Kijk voor meer informatie over Media Sciences op www.mediasciences.com.

Over Media Sciences International, Inc.:

Media Sciences International, Inc. (Nasdaq: MSII), de grootste onafhankelijke fabrikant van vaste inkt en kleurentonerpatronen voor kantoorkleurenprinters, heeft een goede reputatie als een bedrijf dat door kritische klanten als eerste wordt gekozen. Als alternatief voor het eigen merk van de printerfabrikant, leveren de nieuw ontwikkelde kleurentoner en de vaste inktproducten van Media Sciences voor toepassing in kantoorkleurenprinters van Dell(R), Samsung(R) Xerox(R), Tektronix(R), OKI(R), Ricoh(R), Konica-Minolta/Minolta-QMS(R), Epson(R) en Brother(R) een besparing op van soms meer dan 30% in vergelijking met het eigen merk van de printerfabrikant. Achter elk product van Media Sciences gaat The Science of Color(TM) schuil: het eigen bedrijfsproces voor het leveren van hoogkwalitatieve producten tegen de allerscherpste prijs. Dit weerspiegelt ook de toewijding van het bedrijf aan de buitengewone, proactieve technische ondersteuning en zijn reeds lang bestaande, toonaangevende garantie. In het innovatieve INKlusive(R) FREE Color Printer Program (www.inklusive.com) van Media Sciences, kopen printergebruikers de benodigdheden en krijgen ze de printer er gratis bij. Wilt u meer weten over de onderneming, haar producten en haar programma's, kijk dan op www.mediasciences.com, e-mail naar info@mediasciences.com, of bel +1-201-677-9311.

Merknamen worden alleen ter illustratie gebruikt en zijn het eigendom van de betreffende eigenaars.

Toekomstgerichte uitspraken

Dit persbericht bevat bepaalde toekomstverklaringen ten aanzien van onze doelstellingen en vooruitzichten, die binnen de context van de Private Securities Litigation Reform Act vallen. Deze uitspraken zijn gebaseerd op de huidige opvattingen en verwachtingen van de directie en bevatten een element van risico en onzekerheid. De feitelijke resultaten kunnen materieel anders uitvallen dan de uitspraken die hier worden gedaan. Dit is te wijten aan diverse factoren, waaronder de factoren die worden vermeld in ons jaarverslag op Form 10-KSB voor het jaar dat eindigde op 30 juni 2006 en dat zich in het archief bevindt van de Securities and Exchange Commission. Toekomstgerichte uitspraken in dit persbericht gelden alleen voor het tijdstip waarop ze werden gedaan en wij beschouwen onszelf ontslagen van de plicht om deze te actualiseren, hetzij naar aanleiding van nieuw ontvangen informatie, onverwachte gebeurtenissen, toekomstige veranderingen of anderszins.

Website: http://www.mediasciences.com

BRON Media Sciences International, Inc.