MEDRAD levert directe verkoop en serviceverlening in België en Luxemburg

16 Jan, 2006, 22:50 GMT Van MEDRAD, INC.

MAASTRICHT, Nederland, January 16 /PRNewswire/ -- MEDRAD Europe B.V., een dochteronderneming van het in de Verenigde Staten gevestigde bedrijf in medische scanapparatuur, MEDRAD Inc., heeft zijn directe activiteiten in Europa uitgebreid door de oprichting van MEDRAD Belgium BVBA. Laatstgenoemde zal de directe verkoop, dienstverlening en klantenservice verzorgen in België en Luxemburg.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20040309/MEDRADLOGO )

De verkopen van MEDRAD in België en Luxemburg zijn gestaag gegroeid sinds het bedrijf in 1975 de markt betrad via een distributeur. Klanten willen nu rechtstreeks ondersteuning en training ontvangen behorende bij de producten, waarmee MEDRAD zijn leidende positie in de wereldmarkt heeft verdiend. "Het op een hoger niveau brengen van de klanttevredenheid houdt in dat MEDRAD zijn klanten meer middelen en expertise moet bieden," zegt Peter Cleber, managing director van MEDRAD Europe B.V. "Wij willen dat onze klanten de effectiviteit van de producten en diensten van MEDRAD kunnen maximaliseren, en dat ze gretig gebruik maken van de verbeteringen in scantechnologie."

Paul-Henry Reard zal de afdeling Verkoop leiden bij MEDRAD Belgium BVBA. Hij heeft al meer dan acht jaar ervaring met MEDRAD-producten en hij heeft bovendien ervaring met monitoring, defibrillators, katheters en farmaceutische producten. De ondersteuning met betrekking tot de apparatuur zal worden geboden door het serviceteam van MEDRAD, onder leiding van Hans van Winkel; en de afdeling Klantenservice zal worden geleid door Mady Hensen. U kunt contact opnemen met de staf van MEDRAD Belgium BVBA op 0800-72035.

MEDRAD levert directe verkoop en dienstverlening in 10 Europese landen en het bedrijf wordt vertegenwoordigd door distributiebedrijven in 35 Europese landen. Het hoofdkantoor staat in Maastricht, Nederland.

MEDRAD, INC. is een wereldwijde toonaangevende leverancier van medische apparatuur en diensten, die scanprocedures van het menselijk lichaam mogelijk maken en verbeteren. De producten van MEDRAD worden gebruikt voor diagnostische beeldvorming en bestaan uit een uitgebreide serie vasculaire injectiesystemen, MR-systemen (magneetgolven), en producten voor patiëntenzorg en productondersteuning. De totale opbrengst in 2004 was US$ 343 miljoen. MEDRAD Inc. ontving in 2003 de Malcolm Baldrige National Quality Award, de hoogste onderscheiding die een Amerikaans bedrijf kan ontvangen voor kwaliteit en zakelijke uitmuntendheid. Het mondiale hoofdkantoor van MEDRAD staat vlakbij Pittsburgh, Pennsylvania, in de Verenigde Staten. MEDRAD Inc. is een Amerikaanse aangesloten maatschappij van Schering AG, Germany (NYSE: SHR). Voor meer informatie kunt u terecht op de website van MEDRAD: www.medrad.com.

Waarschuwing met betrekking tot de op de toekomst gerichte verklaringen.

Bepaalde verklaringen in dit persbericht, die geen bekendgemaakte financiële resultaten of historische informatie bevatten, zijn op de toekomst gerichte verklaringen, met inbegrip van, maar niet beperkt tot, verklaringen waarin toekomstige gebeurtenissen, trends, plannen of doelstellingen worden voorspeld of kenbaar gemaakt. U kunt niet blind vertrouwen op dergelijke verklaringen aangezien ze, van nature, onderhevig zijn aan bekende en onbekende risico's en ze brengen onzekerheden met zich mee. Bovendien worden ze beïnvloed door andere factoren waardoor de werkelijke resultaten, plannen en doelstellingen van MEDRAD wezenlijk kunnen verschillen van deze beschreven in de op de toekomst gerichte verklaringen in dit persbericht. MEDRAD verplicht zich niet tot het bijwerken of herzien van deze op de toekomst gerichte verklaringen in het geval van eventuele nieuwe informatie of vanwege toekomstige gebeurtenissen, omstandigheden of iets dergelijks.

Website: http://www.medrad.com

BRON MEDRAD, INC.