Nieuw bedrijf lanceert real-time platform voor analyseren van sentiment van gesprekken over financiële markten in social media

11 Jun, 2013, 09:12 BST Van Market Prophit LLC

-- Market Prophit levert financiële Big Data-analyses aan elke belegger

NEW YORK, 11 juni 2013 /PRNewswire/ -- Market Prophit LLC is verheugd om de officiële lancering van onze website aan te kondigen met als doel particuliere en institutionele beleggers te voorzien van een real-time hulpmiddel voor het analyseren van het sentiment van gesprekken over de financiële markten in social media.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20130611/NY28023LOGO )

Market Prophit haalt het 'marktsignaal' uit het 'ruis' van de social media met behulp van geavanceerde natuurlijke taalverwerkingstechnieken en voorspellende analyse. Onze algoritmes interpreteren en kwantificeren automatisch grote hoeveelheden ongestructureerde gesprekken om signalen over het sentiment te leveren aan beleggers in een intuïtieve en eenvoudig te gebruiken interface.

Daar de omvang van online gesprekken over de financiële markten in een enorme tempo blijft groeien, is het steeds veel moeilijker voor beleggers om al deze informatie bij te houden en te interpreteren, vooral in real-time. Wij geloven dat het sentiment en de marktstemming een effect kunnen hebben op de financiële markten, en daarom bieden we een eenvoudig te gebruiken hulpmiddel dat snel de 'puls' op de markt aan u levert.

Of je nu een autodidactische particuliere belegger, een daghandelaar, een hedge fund portfoliomanager of een onderzoeksanalist bent, of gewoon geïnteresseerd in het verkrijgen van de actuele crowd-sourced geruchten op de markt, doet Market Prophit het rekenwerk voor u, zodat u dat niet hoeft te doen. Market Prophit levert financiële Big Data-analyses aan elke belegger.

Market Prophit is een financieel Big Data-bedrijf gericht op het analyseren van marktgerelateerde gesprekken in social media. Het voorziet in real-time sentimentsignalen voor zowel particuliere als institutionele klanten.

Voor meer informatie kunt u terecht op onze website op http://www.marketprophit.com. Meld u aan om te beginnen.

BRON Market Prophit LLC