Nieuw! Online reserveringen maken bij Nederlandse restaurants nu mogelijk!

13 Mei, 2008, 08:00 BST Van Livebookings Ltd

ROTTERDAM, Nederland, May 13 /PRNewswire/ -- Iens Independent Index (http://www.iens.nl) en Livebookings Network (http://www.livebookings.net) zijn een partnership aangegaan en bieden gezamenlijk de mogelijkheid om online restaurant reserveringen te maken.

Hongerige internetgebruikers gaan naar Iens.nl om recensies van een restaurant te lezen en kunnen door middel van een simpele klik een 'real-time' online reservering maken 24 uur per dag/7 dagen per week via het Livebookings Network. Binnen enkele seconden ontvangen zij dan een elektronische bevestiging dat de reservering is verwerkt. Het Livebookings Network systeem bevat een betrouwbare bevestigingsservice en houdt de tafelbezetting nauwgezet bij zodat mensen die willen reserveren op elk moment van de dag toegang hebben tot accurate informatie: kan er nog gereserveerd worden of niet?

Het maken van een online reservering bij restaurants is voor Nederland nog een een geheel nieuw concept. In de Verenigde Staten en in vele Europese landen zoals Engeland, Zweden, en Duitsland bestaat deze mogelijkheid al jaren. Vele mensen reserveren hun hotels, vliegtickets en concerttickets al online en kunnen nu ook hun favoriete restaurant boeken via Iens.nl.

Chris Persson, Livebookings Chief Business Development Officer, verwoordt de samenwerking als volgt: 'Iens is er in geslaagd een grote groei te realiseren in zowel hun online en offline brand. We zijn trots dat zij ons tot hun partner hebben gekozen en wij zien er naar uit onderdeel uit te maken van hun verdere groei in Nederland en de rest van Europa.'

Memo voor de redactie:

Het Livebookings Network is een wereldwijde marketingservice en realtime dienst voor het maken van reserveringen in restaurants. Via Livebookings zijn sinds de oprichting in 2001 reeds miljoenen reserveringen gemaakt en het netwerk heeft met succes bijna 17.000 restaurants in zijn netwerk opgenomen.

Door één van de zes beschikbare geïntegreerde oplossingen voor het beheren van reserveringen te kiezen, kunnen restaurants, die lid zijn van Livebookings, realtime reserveringen accepteren van meer dan 500 onafhankelijke reserveringspartners - waaronder Time Out, lastminute.com, Laterooms.com, MSN, Eniro, Ticketmaster en American Express, wat een gezamenlijke potentiële markt van meer dan 200 miljoen mensen die buitenshuis eten, betekent.

Het Livebookings Network draait op een 24 uur/7 dagen per week -realtime-systeem en biedt potentiële bezoekers dag en nacht een betrouwbare dienst om reserveringen te bevestigen en geeft hen accurate informatie over beschikbare tafels.

Het Livebookings Network breidt zich voortdurend uit. Door sterke partnerschappen te creëren met veel bezochte websites, kan restaurants toegang geboden worden tot gratis marketingkanalen en een maandelijks toenemend aantal bezoekers. Het netwerk beheert het hele integratieproces voor zijn partners die van de reserveringsdiensten gebruik willen maken en werkt nauw samen met het technische team van het bedrijf om een volledig op maat gemaakte communicatie voor klanten en reserveringen op te zetten, die afgestemd is op de behoeften van hun website.

Voor meer informatie:

Bezoek: http://www.livebookings.net

Contactpersoon: Nicole Akkermans Livebookings Network Rotterdam - Nederland, E-mail: nicole.akkermans@livebookings.net

BRON Livebookings Ltd