Nieuw team van Leonardo in België: Ilan Levi is per direct Regional General Manager. Brigitte Grandjean neemt het Sales-, Revenue-Management over en is verantwoordelijk voor de centrale reservering

07 Aug, 2008, 10:00 BST Van Leonardo Hotels

BERLIJN, August 7 /PRNewswire/ -- De Leonardo Hotels hebben Ilan Levi (44 jaar) als Regional Manager in België aangesteld. Levi heeft hiervoor als General Manager het LE MERIDIEN EILAT HOTEL, het GOLDEN TULIP INN, het MAGIC PALACE HOTEL geleid en was daarna als Regional Manager verantwoordelijk voor FATTAL HOTELS in Israël.

Brigitte Grandjean is per direct verantwoordelijk voor het onderdeel Sales- en Revenue-Management en neemt de centrale reservering voor haar rekening. De 35-jarige Française heeft in Portugal, Frankrijk en Engeland hotelervaring opgedaan en haar laatste functie was Revenue Manager in het 5-sterrenhotel SOFITEL in Brussel. Ook het onderdeel Sales kreeg een nieuwe bezetting met een centraal verkoopteam, dat bestaat uit drie medewerkers. Er werd een centrale reserveringsafdeling ingevoerd.

De Leonardo-Hotels in België beantwoorden aan de standaard van 3 tot 4 sterren. Alle panden liggen centraal en zijn comfortabel uitgerust. De kamers, het restaurant, de bar en het publieke gedeelte in het LEOANRDO HOTEL WAVER,

LEONARDO HOTEL NAMEN en LEONARDO HOTEL BRUGGE worden gerestaureerd. Er staan nog drie panden in Antwerpen en Charleroi: HOTEL FLORIDA in Antwerpen, BEST WESTERN HOTEL CHARLEROI en LEONARDO HOTEL CHARLEROI CITY.

Leonardo Hotels is de Europese afdeling van het in 1998 door David Fattal opgerichte Fattal Hotels. De toonaangevende Israëlische hotelketen omvat 25 hotels. Leonardo Hotels is sinds 2007 actief op de Duitse markt en exploiteert momenteel hotels in Duitsland, België en Zwitserland, en binnenkort ook op andere aantrekkelijke locaties in Europa. Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Berlijn. Daniel Roger is bedrijfsleider voor Leonardo Hotels Europa.

Website: http://www.leonardo-hotels.com

Contact voor de pers: Leonardo Hotels, Hardenbergstrasse 12, D10623 Berlin, Contactpersoon: Sandra Dreher, Julia Jost, Tel.: +49-30-688-322355, Fax.: +49-30-688-322301, E-mail: s.dreher@leonardo-hotels.com, j.jost@leonardo-hotels.com

BRON Leonardo Hotels