Nieuwe Virtual Windows Server voor Linuxprijs

22 Jun, 2011, 11:32 BST Van STRATO AG

Berlijn, June 22, 2011 /PRNewswire/ --

Stabiele performance, grote compatibiliteit dankzij Hyper-V

Strato biedt per direct de ongekend stabiele en compatibele Virtual Windows Server. Dankzij de Microsoft Hyper-V-technologie brengt de nieuwste generatie servers een eigen afgesloten serveromgeving met een zeer hoog prestatievermogen, zonder te worden beïnvloed door andere virtuele servers op dezelde fysieke machine. De Windows V-Server, gebaseerd op de Windows Server 2008 R2 Hyper-V van Microsoft, is nu verkrijgbaar tegen de bijzonder lage prijs van een Linuxserver: 16,90 euro per maand*.

"Onze klanten zijn met de nieuwe virtuele Windows Server Hyper-V uitstekend uitgerust", aldus Damian Schmidt, CEO van Strato. „Zij kiezen namelijk niet alleen voor een product  met een zeer hoog prestatievermogen, maar bovendien voor geavanceerde mogelijkheden én een ronduit voordelige prijs: een Windows Server voor een Linuxprijs."

Windows ondersteunt de Virtual Windows Server optimaal. Updates en besturingsprogramma's kunnen meteen en zonder verdere toepassingen worden geïnstalleerd. De nieuwe V-Server is er in vier verschillende varianten , met een werkgeheugen tot wel 4 GB en tot 200 GB opslagruimte, een eigen IP-adres en onbeperkte traffic.

Virtual Windows
    Server              S              M              L              XL

Werkgeheugen
    (in GB)             1              2              3               4

Opslagruimte
    (in GB)            50            100            150             200

IP-adressen         1              1              1               1

Traffic
    (inclusief)     onbeperkt      onbeperkt     onbeperkt      onbeperkt

Windows Web      voor-          voor-          voor-          voor-
    Server         geinstal-      geinstal-      geinstal-      geinstal-
    2008 SP2         leerd          leerd          leerd          leerd

Windows Web
    Server
    2008 R2          incl.          incl.          incl.          incl.

Minimale
    contractperiode  n.v.t.         n.v.t.         n.v.t.         n.v.t.

Setupkosten       0,-            0,-            0,-            0,-

Standaardprijs
    (in Euro)**      12,90          16,90          26,90          36,90

Meer over de nieuwe Virtual Windows Server van Strato op http://www.strato.nl/server.

* Virtual Windows Server M met 100 GB opslagruimte en 2 GB werkgeheugen voor 16,90 euro per maand. Geen setupkosten. Alle prijzen zijn excl. btw.

** Betaling geschiedt maandelijks en op voorhand. Automatische contractverlenging per maand zolang geen opzegging per einde contractperiode (binnen 30 dagen). Alle prijzen zijn excl. btw.

Over STRATO

STRATO is de op één na grootste aanbieder van webspace en webapplicaties in Europa. Onder meer biedt STRATO all-in-hostingpakketten, hoogwaardige dedicated en virtuele servers, online storage en professionele webshops. STRATO heeft meer dan 1,4 miljoen klantencontracten in zes landen en host 4 miljoen domeinen. De twee eigen, klimaatneutrale datacenters zijn ISO-gecertificeerd. STRATO is een dochter van Deutsche Telekom.

Perscontact

Hanneke Riedijk, STRATO, Pascalstraße 10, 10587 Berlin. Telefoon +49(0)30 886-15-3308.

Fax: +49(0)30-886-15-263. E-mail: pers@strato.com. Internet: http://www.strato.nl/pers.

BRON STRATO AG