Nooit meer sokken sorteren of kwijtraken dankzij Sockstar - de sokkenclip

- Sockstar houdt samen wat bij elkaar hoort.

13 Apr, 2011, 06:00 BST Van Vedeve Oirschot BV

OIRSCHOT, Nederland, April 13, 2011 /PRNewswire/ -- Iedere huisvrouw kent het probleem: een enorme berg verschillende, losse sokken en geen zin en ook geen tijd om urenlang te sorteren. Vaak zijn er na zo'n wasbeurt ook weer eens enkele losse sokken verdwenen - spoorloos. Van 20 sokken die in de was gegaan zijn komen er vaak slechts 19 weer uit. De overgebleven losse exemplaren verdwijnen meestal achter in de kast om nooit meer te voorschijn te komen.

Vedeve Oirschot introduceert met trots een oplossing voor al deze problemen: Sockstar, de gepatenteerde sokkenclip. De clip is betrouwbaar en houdt de juiste sokken bij elkaar: in de wasmachine, in de droger, aan de waslijn en in de kast. De clips zijn gemaakt van hoogwaardig kunststof en zijn te gebruiken in alle wasmachines en wasdrogers tot 90 graden. Ze zitten verpakt per 4 verschillende kleuren, zodat ieder lid van het gezin zijn eigen favoriete kleur kan kiezen. Verwisselingen en uitzoekwerk behoren tot het verleden.

Gebruiksgemak

Men plaatst de boord van de sokken, nog voor ze in de wasmand belanden, in de linkersleuf van de clip. Daarna de sokken door de rechtersleuf halen en in de clip omhoog trekken. De clips met daaraan de sokken kunnen daarna gezamenlijk, verpakt in een wasnetje, in de wasmachine.Na het wassen kunnen ze de wasdroger in of, dankzij het geïntegreerde haakje, compact en plaatsbesparend aan de waslijn opgehangen worden. Tenslotte op clipkleur selecteren voor de gebruiker en met clip en al in de kast opbergen. Een innovatie die niet alleen bijdraagt tot alledaagse netheid; het bespaart iedere huisvrouw tijd, plaats en vooral veel ergernis.

De clips zijn o.a. verkrijgbaar in diverse schoenwinkels en via http://www.sockstar.be.

Voor meer informatie over de Sockstar zie http://www.sockstar.be

Website : http://www.sockstar.be

Monsters zijn op aanvraag verkrijgbaar via info@vedeve.nl

Digitaal fotomateriaal beschikbaar op:
    ftp.d1011166.nedlook.com
    Username: f103145.pers