Norddeutsche Affinerie ontmoet A-TEC Industries in Frankfurt

08 Nov, 2007, 02:03 GMT Van A-TEC Industries

FRANKFURT, Duitsland, November 8 /PRNewswire/ -- Dr. Mirko Kovats, voorzitter van de raad van bestuur van A-TEC Industries, en Freimut Dobretsberger, hoofd van de raad van commissarissen van A-TEC Industries hadden vandaag een ontmoeting met Dr. Ernst Wortberg, hoofd van de raad van commissarissen van NA, en Peter von Foerster, lid van de raad van commissarissen van Norddeutsche Affinerie en zijn benoemingscomité voor een uitgebreide uitwisseling van ideeën.

Het doel van deze bijeenkomst was om de midden- en lange-termijn verwachtingen en doelstellingen in verband met A-TEC's aandeel in NA helder te krijgen.

Over A-TEC Industries

Het in Wenen ingeschreven en gevestigde A-TEC Industries AG is een internationale industriële groep, die succesvol is op het gebied van aandrijfsystemen, plant engineering (het aanpassen van bestaande of nieuwe technische uitrustingen van gebouwen), machinale gereedschappen en metallurgie. De groep heeft momenteel zo'n 13.500 mensen in dienst en mikt in 2007 op een omzet van 2 miljard Euro.

Mediacontact:
    Roland Klein