Norkom haalt top van industriële peiling

29 Nov, 2007, 10:00 GMT Van Norkom Technologies

LEUVEN, België, November 29 /PRNewswire/ --

- Norkom wint met beste anti-witwas product (Anti-Money Laundering, AML) de Choice Awards van Banking Technology Readers

Norkom werd uitgeroepen tot de "beste AML-oplossing" voor de financiële dienstenindustrie bij de opening van de Readers' Choice Awards voor Banking Technology. Norkom werd geselecteerd op basis van zijn aandeel in de stemmen onder de 11.000 man sterke globale lezerskring van Banking Technology.

Paul Kerley, President-directeur van Norkom verklaart: "We zijn bijzonder trots omdat deze bekroning direct van de financiële dienstengemeenschap komt, van personen die iedere dag op de werkvloer staan om hun organisaties en klanten te beschermen. We denken dat dit succes een wijdverbreide industriële ondersteuning betekent voor onze benadering om de kwaliteit te verhogen in financieel misdaadbeheer, door de uitdaging van de witwasserij te behandelen in de context van een algemene financiële misdaad- en nalevingstrategie die kunnen worden toegepast over gans de onderneming om alle soorten van financiële misdaad aan te pakken."

Norkom ontving de bekroning tijdens een ceremonie in het Grosvenor House Hotel in Londen op donderdag 22 november 2007.

Norkoms succes overwegend, voegde David Bannister, redacteur van Banking Technology er aan toe: "Het belangrijke voor de Readers' Choice bekroningen is dat wij zelf geen voorstellen of aanbevelingen doen - dit betekent dat de winnaars zoals Norkom er van op aan kunnen dat ze actief werden gestemd door de financiële dienstengemeente. Met bijna 1.000 uitgebrachte stemmen, mag Norkom er zeker van zijn dat het op een solide niveau aan steun in de markt kan rekenen."

De Choice Awards van Banking Tchnology Readers werd gecreëerd om het feit te erkennen dat financiële instellingen meer en meer naar onafhankelijke software providers uitkijken, op zoek naar oplossingen voor een groot aantal problemen die eens een dure vereiste op bestelling hadden verondersteld. Dit jaar werden lezers voor het eerst gevraagd om te stemmen voor de beste oplossingen in een aantal categorieën, inclusief AML.

"Onze winnaars kunnen met recht trots zijn dat hun producten en services bekend en erkend zijn in een wijdere markt," zegt David Bannister. "Ik feliciteer ze allen van harte."

BRON Norkom Technologies