Och-Ziff Capital Management Group legt registratieformulier neer voor Initial Public Offering (IPO)

02 Jul, 2007, 23:20 BST Van Och-Ziff Capital Management Group LLC

NEW YORK, July 2 /PRNewswire/ --

Och-Ziff Capital Management Group LLC kondigde vandaag aan dat zij een registratieformulier bij Securities and Exchange Commission (SEC) hebben neergelegd voor een voorgesteld initial public offering van haar Klasse A aandelen die Klasse A limited liability company (LLC) aandelen vertegenwoordigd. Het bedrijf heeft een aanvraag ingediend om haar Klasse A aandelen te mogen registreren op de New York Stock Exchange onder het symbool OZM.

Och-Ziff is een vooraanstaand internationaal, institutioneel, alternatief Asset Management bedrijf en een van 's werelds grootste alternatieve assetmanagers.

Goldman, Sachs & Co. en Lehman Brothers Inc. zijn de leidende managers voor de voorgestelde inschrijving.

De inschrijving zal enkel middels een prospectus plaatsvinden. Een kopie van de prospectus gerelateerd aan deze inschrijving, indien beschikbaar, kan verkregen worden via de Prospectus afdeling van Goldman, Sachs & Co., 85 Broad Street, New York, New York 10004, faxnummer +1-212-902-9316 of e-mail prospectus-ny@ny.email.gs.com; of Lehman Brothers Inc., c/o Broadridge, 1155 Long Island Avenue, Edgewood, New York 11717, faxnummer +1-631-254-7140.

Een aan deze aandelen gerelateerde registratieformulier is bij SEC neergelegd maar is nog niet van kracht gegaan. Deze aandelen mogen niet verkocht worden noch mogen aanbiedingen om deze aandelen te kopen aangenomen worden voordat het registratieformulier van kracht is.

Contact:

Steve Bruce of Chuck Dohrenwend