Oger & Stef gaan samenwerken in Enschede

02 Jul, 2009, 08:00 BST Van Oger Holding B.V.

AMSTERDAM, July 2 /PRNewswire/ -- Op 1 juli 2009 zijn Oger Fashion en Stef exclusief overeengekomen om te gaan samenwerken in het oosten van het land.

In september 2009 zal, in het voormalig pand van Robert Nederveen aan het H.J. van Heekplein te Enschede, de eerste Oger by Stef Mens Store geopend worden. De collectie zal bestaan uit alle Italiaanse topmerken, aangevuld met de Oger labels. De collectie opbouw bestaat uit smart casual, business- en eveningwear. Ook zal maatwerk een belangrijk onderdeel van de collectie zijn. Kortom het totale Oger concept zal worden aangeboden in Enschede.

De personen achter het bedrijf Stef zijn zakenman Peter van Merksteijn en zijn dochter Stephanie. Stephanie runt momenteel dameszaak 'Stef', welke gelegen is om de hoek van de nieuwe store. Zij ziet deze vestiging als een springplank naar Duitsland. Stephanie is ervan overtuigd dat het totale Oger concept goed zal aanslaan in het oosten van het land.

Verstuurd vanuit: Oger Fashion

BRON Oger Holding B.V.