On2 Technologies breidt aanbod videotechnologie uit in Europa

20 Jul, 2006, 01:00 BST Van On2 Technologies, Inc.

NEW YORK, July 19 /PRNewswire/ --

- Bedrijf richt zich op groeiende markten voor videosoftware via Sales Force Europe

On2 Technologies, Inc. (Amex: ONT) heeft vandaag aangekondigd dat het een partnerschap met Sales Force Europe (SFE) is aangegaan om zijn verkoop- en marketingactiviteiten in Europa uit te breiden.

Volgens het akkoord zal On2 Technologies directe verkoopaanwezigheid hebben op het hele continent om de zichtbaarheid en aanvaarding te verhogen van zijn technologieën voor videocompressie en -levering onder Europese softwareontwikkelaars, serviceproviders en ondernemingen.

Sales Force Europe, opgericht in 2003, onderhoudt ervaren technisch verkooppersoneel in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Spanje, Scandinavië, Italië en Oost-Europa. SFE richt zich erop om het Amerikaanse technologiebedrijven mogelijk te maken om snel en efficiënt uit te breiden naar Europese markten en heeft uitgebreide kennis en expertise in high-tech verkoop en in marktonderzoek en -analyse.

"Door een partnerschap met SFE aan te gaan hebben we al een toename gezien in het aantal mogelijkheden voor onze technologie en ik kijk uit naar een productieve en winstgevende relatie," zei Bill Joll, President en CEO van On2.

"Videostreaming groeit echt snel in Europa," zei Rick Pizzoli, Managing Director van Sales Force Europe. "Onze bewezen contacten bij service providers en softwareontwikkelingsbedrijven zijn erg enthousiast over de toepassingen voor videocompressie van On2. We zien ook een toenemende vraag van providers van internet en mobiele content tot aan homevideo- en webcamdiensten."

Over On2 Technologies, Inc.

On2 Technologies (Amex: ONT) is een toonaangevende technologiefirma die vooraanstaat op het gebied van digitale videocompressie. Het bedrijf is opgericht in 1991 en heeft de levering van digitale media radicaal veranderd door de creatie van zijn geavanceerde bewegende, videocompressie van On2 op volledig scherm en streamingtechnologieën. Videocodecs van On2 worden breed ingezet in de markten voor internet, video-on-demand, VoIP en mobiele media. De software van On2 wordt gebruikt door toonaangevende bedrijven wereldwijd, zoals Adobe/Macromedia, AOL, Skype, XM Satellite Radio, Sony, CTT, VitalStream en Tencent. Het bedrijf is gevestigd in New York City en heeft een kantoor in Clifton Park, New York, en activiteiten in Cambridge, Verenigd Koninkrijk. Schrijf naar sales@on2.com of bezoek www.on2.com om contact op te nemen met On2.

Over Sales Force Europe

Sales Force Europe levert de strategieën, contacten en middelen om internationale high-tech bedrijven in staat te stellen om snel en effectief tot de Europese markt toe te treden. Hun unieke benadering is ontworpen om inlichtingen en snelheid toe te voegen aan het proces voor markttoegang, zonder het financiële risico dat wordt geassocieerd met het oprichten van plaatselijke kantoren en met het inhuren van werknemers. SFE heeft zeer vakkundig technisch verkooppersoneel met uitgebreide praktijkgerichte ervaring in elke belangrijke Europese markt. Deze op resultaat gerichte professionals hebben toegang tot toonaangevende serviceproviders, producenten van content en distributeurs over het hele continent. Deze kunnen onmiddellijk worden ingezet om strategieën voor toegang tot de Europese markt te ontwikkelen en te implementeren, waardoor snel inkomsten en winsten voor de klanten van het bedrijf worden verdiend. Bezoek voor meer informatie www.SalesForceEurope.com.

In dit bericht genoemde handelsmerken zijn het eigendom van hun respectieve eigenaars.

Website: http://www.on2.com

BRON On2 Technologies, Inc.