Ondergoed voor de heetste mannen van deze zomer door aussieBum

17 Jun, 2011, 03:56 BST Van aussieBum

SYDNEY, June 17, 2011 /PRNewswire/ --

Vlam [tel] (zelfst nw.) de gloed die wordt gecreëerd door iets dat in brand staat; het zichtbare gedeelte van vuur dat zowel licht alsook hitte afgeeft.

Internationaal levensstijlmerk aussieBum introduceert zijn nieuwe hippe onderbroek Vlam.

Deze lijn is ontworpen voor de man die de warme gloed van zijn sexualiteit wil voelen. Deze spannende nieuwe lijn heeft een speciaal geconstrueerde elastieken bovenrand met reliëfversiering die zal opvallen bij zowel het behoudend individu alsook de trendsetter.

De advertenties spelen met vuur: de kracht en het gevaar van het spannendste element van de natuur. "Vlam veroorzaakt een brandend verlangen en als het er eenmaal is gaat het niet meer weg", zegt oprichter en ontwerper van aussieBum Sean Ashby.

Met trots gemaakt in Australië, van gemengde garens van katoen en elastine, is de comfortabele Vlam-onderbroek te koop in de grote warenhuizen overal ter wereld en online verkrijgbaar vanaf de website http://www.aussiebum.com, wereldwijd zonder verzendkosten.

Heet, krachtig en sexy. De Vlam-onderbroek is gemaakt voor de man die graag met vuur speelt.

Nu verkrijgbaar
    Prijs: vanaf AUD$24,95

Over aussieBum

In 2006/09 won aussieBum de award voor Australische exporteur van het jaar in de rubriek Manufacturing (Australian Exporter of the Year Awards in Manufacturing) van de Australische Handelscommissie (Austrade). Het bedrijf heeft een reputatie opgebouwd voor zijn algemeen erkende fabricagetechnieken en scherpe ontwerpinnovaties. Dit jaar, 2011, viert aussieBum zijn tiende lustrum. Nu meer dan ooit, als je aan jezelf twijfelt… draag dan iets anders!

Bezoek onze site http://www.aussiebum.com/flame/ voor alle foto's en filmpjes.

Voor een filmpje van hoge kwaliteit en mooie foto's, klik op de volgende multimediaperslink: http://medianet.multimediarelease.com.au/bundles/d1567c67-0d9f-468e-bf42-95a8e0010548

Voor meer informatie, redactie en productmonsters kunt u contact
     opnemen met:
    Mariana Aguiar