Op zoek naar een Business Angel in Dubai en daarbuiten

15 Apr, 2008, 08:55 BST Van MagKinetics Inc.

NEW YORK, April 15 /PRNewswire/ --

Mark Nejmeh, president van MagKinetics Inc., zal naar Dubai reizen, op zoek naar een Business Angel voor zijn bedrijf in duurzame energie. Dit bedrijf werkt aan een technologie voor "een systeem en een methode voor het winnen van elektriciteit uit bewegende verkeersvoertuigen", waarvoor een octrooi is aangevraagd. MagKinetics voert geduldig een grondige zoektocht uit op zoek naar een financieel gekwalificeerde en sociaal verantwoordelijke investeerder of groep en stelt zich nu voor de wereldgemeenschap open om deze gelegenheid direct naar zulke investeerders te brengen. Het bedrijf organiseert nu bijeenkomsten in Dubai, waar haar managers op 21 tot 23 april 2008 een bezoek zullen afleggen.

(Foto: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20080303/NEM113 )

MagKinetics zal aanvankelijk 10.000.000 Amerikaanse dollars nodig hebben waar binnen 7 tot 9 maanden nog eens 5.000.000 dollar bij zal komen. Het bedrijf is er klaar voor om de wereld letterlijk te veranderen, omdat hun technologie bewegend verkeer (kinetische energie die doorgaans verloren gaat in het heelal) omzet in elektriciteit. Er is absoluut geen aanpassing vereist aan voertuigen. Ze zijn van plan de technologie binnen 18-24 maanden tijd wereldwijd te implementeren.

Volgens Nejmeh gaan "schone energie en een schoon milieu over de overleving van de mens. Er dienen verantwoordelijke acties te worden ondernomen. Het is belangrijk een groep investeerders te vinden die inziet dat alles in het leven draait om familie in alle culturen en over alle grenzen heen. Als we een nieuwe variabele toevoegen aan de 'Peak Oil-theorie': broeikasgassen elimineren en energie halen uit de vredesformule, moeten we dat doen met passionele investeerders die resultaten belangrijker vinden dan winst. Door het juiste te doen, zal de winst volgen."

MagKinetics zal aanvankelijk hun technologie van schone energie in rijwegen plaatsen, doorgaans op bergafwaartse hellingen, op afritten en andere wegdelen waar voertuigen zullen remmen. Het onderzoek van het bedrijf geeft ook aan dat het mogelijk is energie te winnen uit snelwegen. In wezen is elke weg en snelweg ter wereld een onontwikkelde energiebron.

Uiteindelijk is de technologie van MagKinetics een nieuw type duurzame energie die zowel wereldeconomieën zou kunnen stabiliseren als gelijkheid op aarde zou kunnen bewerkstelligen.

Als u of uw groep interesse heeft om in Dubai of daarbuiten deel te nemen aan deze revolutionaire aanpak om tegemoet te komen aan 's werelds groeiende energiebehoeften, neem dan contact op met de president van MagKinetics, Mark Nejmeh, op magkinetics2@gmail.com voor een toegelichte samenvatting.

Contact:
    MagKinetics Inc.