Otis Global Transport haalt bijna een kwart miljoen dollar binnen

26 Feb, 2007, 12:00 GMT Van Otis Elevator Company

FARMINGTON, Connecticut, February 26 /PRNewswire/ --

Otis Elevator Company, een afdeling van United Technologies Corp. (NYSE: UTX), heeft in 2006 contracten voor liften en roltrappen ten behoeve van het openbaar vervoer binnengehaald ter waarde van bijna een kwart miljoen dollar; de laatste overeenkomsten zijn in Griekenland en Duitsland gesloten.

"We zijn vereerd dat onze klanten over de hele wereld Otis blijven kiezen als leverancier voor hun grote transportbehoeften," zei Sandy Diehl, senior vice president planning, zakelijke ontwikkeling en communicatie.

In Athene heeft Otis contracten voor 76 units binnengehaald, waaronder 44 roltrappen en 16 Gen2(R)liften, als onderdeel van de uitbreiding van de ondergrondse van deze stad.

In Duitsland is Otis tot overeenstemming gekomen met de Deutsche Bahn, de grootste spoorwegmaatschappij van Duitsland, voor de levering en installatie van liften in trein- en metrostations in het hele land.

Otis heeft contracten voor installatie, modernisatie en service binnengehaald voor vliegvelden, spoorweg- en metrostations en veerbootterminals over de hele wereld, bijvoorbeeld in Brazilië, China, Frankrijk, Hongkong, Italië, Macau, Rusland, Spanje, Taiwan, Groot-Brittannië , de Verenigde Staten en Canada.

Otis Elevator Company is de grootste leverancier en onderhoudsmaatschappij van producten die mensen vervoeren, waaronder liften, roltrappen en rolpaden. Het hoofdkantoor van Otis staat in Farmington, Connecticut; het bedrijf heeft 61.000 mensen in dienst en verkoopt producten en biedt diensten aan in meer dan 200 landen en gebieden over de hele wereld. Het heeft 1,5 miljoen liften en roltrappen in onderhoud. United Technologies Corp., gevestigd in Hartford, Connecticut, is een gediversifieerd bedrijf, dat hightech producten en diensten levert aan de bouw- en ruimtevaartindustrie.

BRON Otis Elevator Company