OVH, de Europese nummer 2 op het gebied van webhosting, zet voet in Nederland

09 Apr, 2009, 12:48 BST Van Ovh

ROTTERDAM, April 9 /PRNewswire/ -- Ter gelegenheid van deze nieuwe vestiging krijgen 500 bètatesters het serie Kimsufi L uitgeruste dedicated server. Zij moeten OVH helpen een beter inzicht te krijgen in de gewoontes van dit land. Het doel is het aanbod van het filiaal af te stemmen op de Nederlandse vraag en dezelfde servicekwaliteit te garanderen als in de 8 andere landen waar OVH al gevestigd is.

OVH blijft Europa veroveren

Op de Franse markt is OVH al stevig verankerd; in de thuishaven staat het bedrijf op nummer 1 op het gebied van webhosting en het bedrijf had al snel plannen om de wereldmarkt op te gaan.

Talrijke filialen zijn reeds geopend.

Vandaag de dag investeert OVH in Nederland en vestigt een lokaal team te Rotterdam.

De webhoster biedt de Nederlandse klanten een compleet dienstenpakket: domeinnamen in .nl en alle andere extensies, shared hosting en dedicated hosting. Dit pakket wordt in de toekomst uitgebreid met het gloednieuwe OVH telefoonaanbod 'VOIP', dat in Frankrijk in maart 2009 gelanceerd is.

Gratis dedicated server ter evaluatie

OVH gebruikt deze introductie om haar aanbod beter af te kunnen stemmen en biedt daarom 500 bètatesters gratis gebruik van een dedicated server aan.

Isgenoeg is een server waarmee de standaard handelingen op internet probleemloos kunnen worden uitgevoerd in de best mogelijke kwaliteit en met behulp van de beste technologieën.

Het serie Isgenoeg is uitstekend geschikt om op internet te surfen en komt aan alle wensen van de klant tegemoet. Daarnaast stelt het de klanten in staat om te profiteren van talrijke diensten dankzij de grote keuze in aangeboden besturingssystemen.

Door dit initiatief kan OVH zijn aanbod aanpassen aan de behoeften en verwachtingen van zijn toekomstige klanten.

Over OVH

OVH, een onafhankelijke Franse maatschappij gevestigd in Roubaix, is opgericht in 1999 door Octave Klaba. Het is de nummer 1 webhoster in Frankrijk en staat als 2e genoteerd op de Europese ranglijst (bron: Netcraft).

De sterkste troef van het bedrijf? Een ongeëvenaarde prijs/kwaliteit verhouding op de markt waardoor het bedrijf DE maatstaf is voor internetgebruikers.

Sterke belangrijke technologische voordelen zoals een exclusief koelsysteem van servers: OVH besteedt veel aandacht aan innovatie en prestatie, maar niet ten koste van ecologische ontwikkelingen en het milieu.

OVH is tevens de webhoster van vele radiostations en de grootste game netwerken en is onlangs een nieuwe uitdaging aangegaan met de telefonie.

Stevig verankerd op de wereldmarkt, brengt OVH zijn kennis over de grens naar Europa en daarbuiten, met een tiental bestaande filialen en andere in het vooruitzicht.

Internet: http://www.ovh.nl

BRON Ovh