Party Highlight in Bremen - Vijfde Haake-Beck SkateNight op Airport Bremen

20 Jun, 2005, 12:56 BST Van Flughafen Bremen GmbH

BREMEN, Duitsland, June 20 /PRNewswire/ -- Op zaterdag 2 juli 2005 is het weer zover: Airport Bremen organiseert al voor de vijfde keer de Haake-Beck SkateNight - de Zomer Party Highlight in Bremen.

Deze datum moeten alle skate- en partyliefhebbers noteren, want ook dit jaar gaat het weer "Klaar voor de start - af!": Wanneer tegen 23.30 uur het laatste vliegtuig vertrekklaar gemaakt is, is de start- en landingsbaan van Airport Bremen voor de skaters. Op een ca. 3 km lang parcours kunnen de skaters zich daar uitleven, waar anders alleen vliegtuigen opstijgen of landen. Bovendien mag natuurlijk een passende bebakening op het traject niet ontbreken - blauwe randbakens en een groenoplichtende middenstreep op de taxibaan, witte bebakening op de start- en landingsbaan.

Vanzelfsprekend wordt er in een van de hangars weer een groot feest gehouden, dat al om 20.00 uur begint. Naast de Top40-band "Relax" kunnen de bezoekers ook in het jubileumjaar 2005 genieten van een topact op het podium: "Blue Lagoon", die met "Break my stride" het afgelopen jaar een rasechte zomerhit scoorde. DJ Frank Krämer en Jens-Uwe Krause, "de dunne" van de Morgenshow van Radio Bremen Vier, verspreiden het partygevoel vanaf de draaitafel en het podium de hangar in. Tot ca. 04.00 uur 's ochtends mag er worden gefeest, geskatet en gedanst. Dan beginnen de voorbereidingen voor het vliegverkeer weer.

De toegangskaarten voor deze sportieve partyhappening op Airport Bremen kosten 7 euro (6 euro in de voorverkoop bij de PSD Bank Nord eG, Otto-Lilienthal-Str. 21, 28199 Bremen tijdens de kantooruren). Aanvang is vanaf 20.00 uur bij Gate 1 (wordt aangegeven). Overige informatie kunt u vinden op www.airport-skatenight.de.

- Bewijsnummer vragen -

Flughafen Bremen GmbH