Persbericht: Voorbereidingen verplicht openbaar bod door Skipper Acquisitions b.v.

24 Jul, 2008, 08:00 BST Van Skipper Acquisitions B.V.

AMSTERDAM, July 24 /PRNewswire/ --

- Skipper Acquisitions B.V. maakt goede vooruitgang met de voorbereidingen voor het verplicht openbaar bod op de resterende 1,6% van het uitstaande aandelenkapitaal van Schuitema n.v. voor een prijs van EUR 20,11 per aandeel

Dit is een openbare mededeling van Skipper Acquisitions B.V. ("Skipper Acquisitions") ingevolge art. 7 lid 2 van het Besluit openbare biedingen Wft. Deze mededeling is niet voor vrijgave, distributie of publicatie, noch geheel of gedeeltelijk, in of naar de Verenigde Staten van Amerika of Japan.

Skipper Acquisitions maakt goede vooruitgang met de voorbereidingen voor het verplicht bod op de resterende 1,6% van het uitstaande aandelenkapitaal van Schuitema n.v. voor een prijs van EUR 20,11 per aandeel. Skipper Acquisitions heeft een concept biedingsbericht en de aanvraag tot goedkeuring daarvan ingediend bij de Autoriteit Financiële Markten en verwacht voor het einde van de maand het biedingsbericht algemeen verkrijgbaar te zullen stellen.

PRN NLD

BRON Skipper Acquisitions B.V.