Persuitnodiging bekendmaking finalisten European Business Awards

25 Okt, 2013, 09:43 BST Van RSM International

HAARLEM, Nederland, October 25, 2013 /PRNewswire/ --

De pers is van harte welkom bij de feestelijke award-uitreiking van de nationale finalisten van de Benelux die zich hebben gekwalificeerd voor de European Business Awards. Deze bijeenkomst vindt plaats op woensdag 30 oktober a.s. vanaf 15.00 uur in Hotel Okura, Ferdinand Bolstraat 333 te Amsterdam. De nationaal kampioenen uit de Benelux zullen in 2014 tegen elkaar strijden in de Europese competitie. Het officiële gedeelte van de award-uitreiking start 30 oktober om 16.00 uur en duurt tot 17.00 uur, waarna de genodigden een meet & greet hebben met vertegenwoordigers van de RSM kantoren uit Europa in een informele setting door de Amsterdamse grachten.

De European Business Awards wordt dit jaar voor de achtste keer gehouden. Het evenement wordt gesteund door onder meer RSM International en UK Trade & Investment. Een van de belangrijkste doelen is het uiten van waardering voor organisaties die op hun vakgebied vooruitstrevend bezig zijn. Door hen te onderscheiden met een Ruban D'Honneur Award krijgen ze wereldwijd aandacht, onder meer van vakmedia.

Zesentwintig bedrijven uit de Benelux zijn na beoordeling door een vakkundige jury door naar de volgende ronde van de European Business Awards 2013/2014. In totaal haalden 525 organisaties afkomstig uit 31 Europese landen de tweede ronde van deze verkiezing. Alle nationale kampioenen zijn te vinden op http://www.businessawardseurope.com/national-champion/2013.

Op 14 januari 2014 maakt de juryvoorzitter bekend welke 100 top organisaties verder zullen strijden in de Europese finale voor de felbegeerde Ruban d'Honneur Award.

De nationale kampioenen voor de Benelux zijn:

België:
Spa Water, Clear 2Pay, Ethiquable, SAS, Sebeco, SDL, Haven Antwerpen, Hamon.

Nederland:
AEGIR-Marine BV, AWL-Techniek, Lightweight Containers / KeyKeg, Ortec BV, Total Specific Solutions, VWS Export - Import of Flowerbulbs B.V., Myler, Service2Media, Alphatron Holding BV, HEMA, INCOTEC Group B.V., Meyn Food Processing Technology B.V., Jet-Stream.

Luxemburg:
Miya Water, Autodis sa, Epuramat, HITEC Luxembourg S.A.

BRON RSM International