Prijsvergelijker Gooster.com nu ook in Nederland

08 Feb, 2007, 12:03 GMT Van LeGuide.com

PARIS, February 8 /PRNewswire/ -- Reeds aanwezig in tien Europese landen, biedt de online prijsvergelijker en zoekmachine Gooster.com nu ook een Nederlandstalige versie. Met Gooster.nl hebben internetgebruikers toegang tot ruim 6,5 miljoen producten en kunnen ze aanvullende informatie over de webwinkels opzoeken. Gooster.nl is het perfecte hulpmiddel om het online shoppen voor te bereiden.

Zin om te winkelen, maar geen zin om de mensenmassa's in de winkels te trotseren om de meest interessante aanbieding te vinden? Senseo koffiezetapparaten, broodmachines of MP3-spelers: wat u ook zoekt, Gooster vindt het! Met behulp van Gooster kunnen internetgebruikers binnen enkele kliks de verschillende aanbiedingen met elkaar vergelijken en informatie vinden over de leveringsvoorwaarden.

De website biedt zeer complete informatie: niet alleen de prijzen van de producten worden aangegeven, maar ook de verzendkosten en de beschikbaarheid van het artikel. De consument krijgt zo binnen enkele kliks alle informatie die hij nodig heeft om zijn keus te maken. Op de homepage van Gooster staat tevens een selectie van de meest interessante aanbiedingen.

Gooster heeft een eigen zoekmachine ontwikkeld die volledig voldoet aan de huidige eisen van de internetgebruikers. De site is overzichtelijk en geeft binnen enkele seconden de resultaten die rekening houden met de populariteit van de producten. De informatie op de site wordt elke dag geactualiseerd. De consument kan er zo steeds op rekenen de meest relevantie informatie onder ogen te krijgen.

Gooster richt zich zowel op nieuwelingen als op mensen die al meer ervaring hebben met het winkelen op internet. Het team van Gooster controleert of elke website aan de betreffende criteria voldoet en of de wettelijke voorschriften gerespecteerd worden. Zo kunt u in alle vertrouwen online bestellen.

Over Gooster.com

Gooster is een prijsvergelijker en zoekmachine die consumenten de mogelijkheid biedt om in alle duidelijkheid online hun aankopen te doen. Gooster werkt onafhankelijk van communicatiebureaus en winkelketens. Het bedrijf concentreert zich op het uitwisselen van informatie tussen webwinkels en consumenten. Gooster is beschikbaar in 11 Europse landen.

Contact voor de pers:
    Gooster.com