Probleemloos handsfree met de Jabra BT2080

15 Jun, 2009, 08:00 BST Van Jabra

KOPENHAGEN, Denemarken, June 15 /PRNewswire/ --

- Ontworpen voor techliefhebbers: de Jabra BT2080 is eenvoudig in gebruik - de belichaming van eenvoud

Jabra, een wereldleider op het gebied van innovatieve headsetoplossingen, heeft vandaag haar nieuwe no-nonsense handsfree apparaat gelanceerd, de nieuwe Jabra BT2080. Perfect

voor de alledaagse headsetgebruiker. De headset lost alle kleine, vervelende problemen op die leiden tot weerstand voor het dragen van een headset en combineert de twee buitengewone kwaliteiten waar Jabra om bekend staat: stijl en gebruiksgemak.

Niet alleen zul je er goed uitzien wanneer je het gebruikt, maar je zult het razendsnel onder de knie krijgen.

( Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20090318/340540-b )

( Foto: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20090607/346072 )

Jabra's vernieuwde StatusDisplay(TM) zorgt ervoor dat de BT2080 onvoorstelbaar makkelijk te gebruiken is. Met een toegewijd productteam dat de feedback van de klanten kundig afhandelt en de problemen die de gemiddelde headsetgebruiker doorgaans heeft, oplost. Jabra heeft deze slimme, kleine toevoeging ontwikkeld, zodat gebruikers met één oogopslag hun connectiviteit en levensduur van de batterij kunnen nagaan. Daarnaast wordt er gebruik gemaakt van veelkleurige verlichting om de status van de headset te controleren, en met slechts één druk op welke knop dan ook vertellen twee gelabelde lichten op de achterkant alles wat je wilt weten.

Omdat Jabra inziet dat het niet de headset is die de boventoon moet voeren, is de BT2080 discreet en zorgt het er niet voor dat je gefrustreerd de haren uit je hoofd trekt terwijl je al bellend aan het rijden, schilderen of naaien bent. Zorgvuldig geplaatste knoppen zorgen voor een nagenoeg moeiteloos gebruik van de Jabra BT2080. De opnemen-/beëindigenknop is met enige trots de enige knop op de voorkant van de headset, je hoeft je dus geen zorgen te maken over per ongeluk je ware gevoelens te uiten nadat je opgehangen hebt. Met een toegewijde aan/uit knop zul je nooit per ongeluk de headset uitschakelen wanneer je het volume aanpast.

Het weegt slechts 8 gram. De BT2080 combineert een geraffineerde zwart-matte afwerking met een aantrekkelijke zilverkleurige knop waardoor het een moderne en stijlvolle headset wordt. Niet alleen is de BT2080 een genot voor het oog, het heeft ook een kleinere oor-interface en verbeterde Jabra Eargel(TM) voor een comfortabel en passend formaat als nooit tevoren.

Met de Bluetooth(TM) 2.1 connectiviteit, zullen BT2080-gebruikers met telefoons die dit ondersteunen, genieten van eenvoudige en veilige pairing zonder dat een PIN-code ingevoerd hoeft te worden.

Belangrijkste specificaties van de Jabra BT2080:

- Bluetooth(TM) 2.1, inclusief EDR en eSCO
    - Jabra StatusDisplay(TM)
    - Toegewijde aan/uit schakelaar
    - Auto-pairing voor mobiele telefoons
    - Spreektijd = 6 uur
    - Standby-tijd = 8 dagen
    - Afmetingen = 53 x 16 x 9 mm
    - Gewicht = 8 gram
    - Voice dialing
    - Oplader; micro USB kabel + universele auto-oplader

Onderdeel van Jabra's 'Easy' headset categorie. De BT2080 biedt echt waar voor je geld met een winkelwaarde van EUR29.99. De Jabra BT2080 zal vanaf medio juni verkrijgbaar zijn.

Voor meer informatie, ga naar: http://www.jabra.com

Over GN Netcom

Met haar Jabra-merk is GN Netcom een wereldleider op het gebied van innovatieve headsetoplossingen. Het heeft 1.000 medewerkers en verkooppunten over de hele wereld. GN Netcom ontwikkelt en verkoopt een breed spectrum draadloze headsets voor mobiele gebruikers en headsets die via een kabel zijn verbonden voor belcentra en kantoorgebruikers. GN Netcom's zakelijke activiteiten omvatten ook haar originele apparatuur-ontwikkeling (OEM). GN Netcom is een dochtermaatschappij van GN Store Nord A/S.

(c) 2009 GN Netcom A/S. Alle rechten voorbehouden. Jabra(R) is een geregistreerd handelsmerk van GN Netcom A/S. Alle andere handelsmerken hier inbegrepen zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren. (Ontwerp en specificaties zijn zonder voorafgaande berichtgeving aan wijzigingen onderhevig)

BRON Jabra